jr
door jroerdin Jul 13, 2010 om 00:12
Elektronica & tv

Montiss KTO 5741 bakoventje (19 liter)

Otto verkoopt deze oven voor een aanbiedingsprijs. Het is echter een andere oven, dan de foto die getoond wordt op hun website! Hierover contact gehad. Kreeg te horen dat het om een verouderd type gaat en dat het daarom in de aanbieding is! Ze hebben dus het nieuwe type op de site staan, maar ze leveren het oude type! Ik kreeg wel het aanbod deze oven te retourneren (ondanks dat hij gebruikt is), maar het nieuwe type kunnen ze niet leveren, "ze gaan eruit", aldus de medewerkster.

416 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 17, 2010 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

jroerdin

Van dit bedrijfje kun je niet anders verwachten.

Pedro.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2010 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

--Ik kreeg wel het aanbod deze oven te retourneren (ondanks dat hij gebruikt is)--

Dus je gaat hem eerst even gebruiken en dan bedenk je ineens dat het anders is dan op het plaatje ?

En verwacht je de nieuwste versie voor Uitverkoop prijs ?

Als het doet wat het moet doen volgens de specificatie bij de oven is het mooi prijsje dus zou me dan niet echt druk maken over uiterlijk.

Maar als iets er niet meer is mogen ze gelijkend/gelijkwaardig artikel sturen, je hoeft dit dan niet te accepteren in zo`n geval maar dan stuur je het ongebruikt direct weer retour.......

Netjes van ze dat het gebruikt nog terug mag, goede service dat zou niet overal zomaar geacepteerd worden...........

ve
door verwijderd - Jul 17, 2010 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@stacey, ik had deze oven voor mijn moeder besteld, die op een ander adres woont. Zij had hem al gebruikt, toen ik bij haar kwam en de oven zag. Ik vind het misleidend, dat ze wel het nieuwe type op de foto tonen en een verouderd type sturen! Toen ik aangaf, dat ik daarom het nieuwe type wilde, zei de medewerkster, dat het nieuwe type vermoedelijk niet leverbaar is! Als ik de oven wilde ruilen voor een andere, zou ik waarschijnlijk dezelfde oven toegestuurd krijgen. Het gaat mij niet zo zeer over het uiterlijk, maar doordat het kijkvenster veel kleiner is en niet doorzichtig, zoals op de foto, moet mijn moeder steeds het ovendeurtje opendoen om het bakken in de gaten te houden. Ik wil hiermee anderen erop attenderen dat men altijd voor gebruik controleert of men het bestelde type ook daadwerkelijk ontvangen heeft.