wv
door wverweij Oct 1, 2005 om 12:22
Elektronica & tv

Muziek van harde schijf op CD zetten

Ik wil graag alleen de muziek van programma´s opgenomen van TV en op de harde schijf van de DVD recorder opgenomen op CD zetten om deze vervolgens in de auto af te spelen (dus alleen geluid en geen beeld).

Is dit mogelijk?

306 1 Rapporteer

ge
door gerdyn - Oct 2, 2005 om 15:19
9 Antwoorden / 4 Vragen

moet volgens mij wel kunnen door de opname op een dvd-rw te zetten en deze via de computer met een programma b.v. Xilisoft DVD audio Ripper de DVD om te zetten naar audio. Helaas is dit programma niet gratis.

succes Gerdy