He
door Henk koot Dec 16, 2023 om 15:11
Elektronica & tv

Odido internet,tv

Ik hen vanaf half okt problemen met odido en wordt niets mee gedaan wat kan ik hieraan doen

1841 8 Rapporteer
hereistom
door hereistom - Dec 16, 2023 om 15:13
747 Antwoorden / 1 Vragen

Wat voor problemen precies?
Als je contact opneemt met de klantenservice van Odido worden problemen meestal netjes opgelost.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 16, 2023 om 15:17
2152 Antwoorden / Vragen

Klacht indienen, uitleggen hoe lang het al niet werkt, een ultimatum stellen en aankondigingen dat je het contract wilt ontbinden wegens niet leveren van beloofde diensten. Als ze het oplossen klaar, als ze het niet oplossen het contract ontbinden of naar de geschillencommissie.

rj
door rjw Dec 16, 2023 om 21:05
3309 Antwoorden / 5 Vragen

En dan maar hopen dat het probleem niet bij TS zelf zit.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 17, 2023 om 14:38
2152 Antwoorden / Vragen

Dat zal dan wel blijken toch. TS wordt iig gedwongen zijn klachten duidelijk op papier te zetten en het bedrijf gedwongen daar op te antwoorden. Mocht dat voor partijen dan nog niet duidelijk zijn wie nou wat verkeerd doet kijkt er een onafhankelijke derde naar. Één grote win-win.

Thijs12
door Thijs12 - Dec 16, 2023 om 22:38
573 Antwoorden / Vragen
mahadma
door mahadma - Dec 16, 2023 om 23:55
11626 Antwoorden / 51 Vragen

Ik lees geen bepaalde storing, wat u kunt proberen is het modem opnieuw opstarten na 1 minuut uit, ook van de stroom. Verder kunt u zelf alle verbindingsstekkers nazien of die er ook goed inzitten. Even eruit en er weer in. Dan heeft u alles gedaan wat u kunt.

ro
door ronny530 - Dec 17, 2023 om 07:23
2825 Antwoorden / 41 Vragen

Zonder probleem omschrijving is er geen zinnig antwoord op uw vraag te geven.

Thijs12
door Thijs12 - Dec 17, 2023 om 11:03
573 Antwoorden / Vragen

https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/wat-is-het-telefoonnummer-van-de-odido-service/000217108#:~:text=Dan%20kan%20je%20ons%20bellen,je%20een%20aanbod%20willen%20doen.

Re
door Reinier182 - Dec 17, 2023 om 19:24
192 Antwoorden / Vragen

Het probleem inhoudelijk beter beschrijven geeft mensen en klantenservice een idee wat er aan de hand is en wat een oplossing zou kunnen zijn of welke stappen je het beste zou kunnen doen. Probeer de klachten eens goed te omschrijven zodat er goede advies gegeven kan worden?

Jo
door Jos Meijers - Dec 17, 2023 om 19:43