van leyden
door van leyden Dec 13, 2012 om 18:36
Elektronica & tv

Oplichting sms op RTL en andere commerciele zenders

Wat vinden jullie van die datingprogramma s die s nachts op de commerciele zenders zijn te bekijken?
Het fake wat zogenaamd zoekende is en vertelt over haar reilen en zeilen, terwijl onderin staat dat geen afspraken mogelijk zijn en de profielen fictief is.

Niemand trapt daar toch meer in zou je zeggen, behalve natuurlijk als je echt niet goed bij je hoofd bent.

Zouden die niet tegen zichzelf beschermd moeten worden?
Of vind je het normaal>> iedereen weet nu wel beter, als je er toch intrapt is het eigen schuld..

813 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 13, 2012 om 18:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zolang de domheid er is kan men hier voordeel maken door zulke zaken te presenteren. Een normaal mens trapt hier toch niet in, Maar ik kom het wel eens tegen als ik aan het swappen bent. Dan denk zullen daar nog mensen intrappeen, het schijnt van wel want anders was het allang van de buis af.

diumenge
door diumenge - Dec 13, 2012 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je vraag dit voor iemand anders? Of ......

van leyden
door van leyden - Dec 13, 2012 om 19:19
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 13 dec 2012, 19:03]Je vraag dit voor iemand anders? Of ......

Nee hoor, voor mezelf.
Kan me niet voorstellen dat er nog iemand intrapt, want zo als valerius het zegt>> er zullen wel klanten voor bestaan, anders was die oplichterij vanzelf wel gestopt.

Voor mij is het eigenlijk onvoorstelbaar>> 1 van de kostbaarste dingen>> een relatie is dus gewoon gelogen. Dit gebeurt dus door een bedrijf die legaal zendtijd koopt met het doel stelselmatig allerlei sukkels op te lichten.
Moet je je eens voorstellen>> ik plaats een foto van iets veel minder kostbaars>> een duur luxe jacht bijvoorbeeld.. dan zeg je dat je die krijgen kan als je een bepaald nummer smst, terwijl er ook onder in beeld staat dat het een fictief jacht is...Het jacht bestaat dus gewoon niet, verzonnen.

Iedereen zou gelijk moord en brand schreeuwen> neuh..zoveel oplichting die er bovendien ook zo dik bovenop ligt, dat MOET bestreden worden.
Maar als het gaat om je medemens te naaien / bedonderen / tillen als je schermt met een relatie. is alles volkomen legaal. Niemand die ook daarover mauwt, behalve ik dan...

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2012 om 00:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u 's nachts eens naar uw bed ging en niet naar die onzin op tv zit te kijken, dan hoeft u zich daar ook niet zo over op te wonden.

g-girl
door g-girl - Dec 14, 2012 om 00:33
30 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=van leyden schreef op donderdag 13 dec 2012, 18:36]
Niemand trapt daar toch meer in zou je zeggen, behalve natuurlijk als je echt niet goed bij je hoofd bent.

Waarom stel je de vraag dan? Ben je er zelf misschien wel ingetrapt en zit je nu vol woede?

van leyden
door van leyden - Dec 14, 2012 om 13:54
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[edit - redactie]

Redacteur
door Redacteur - Dec 14, 2012 om 13:59
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Als iemand zich geroepen voelt om antwoord te geven in dit topic, dan graag ingaan op het aan de orde gestelde. Geen offtopic terzijdes s.v.p.

De redactie

zwemmer
door zwemmer - Dec 14, 2012 om 15:53
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het zal met de bezuinigingen te maken hebben en om goedkope schermvulling gaan. In dit verband schijnen gebruikelijke normen en waarden mogen komen te vervallen.