sc
door scorpion71 May 31, 2004 om 11:57
Elektronica & tv

Philips DVD recorder problemen

Ik heb nu ongeveer een jaar een philips matchline DVD985 recorder van toentertijd E 1200,- Het apparaat speelt eigenlijk niets (meer) af en is al 2 x naar Philips retour gegaan die hem vervolgens terugsturen met een zogenaamde upgrade die niets heeft uitgehaald. Met emailen of bellen kom ik bij Philips nergens. Van de regel : na 3x retour voor hetzelfde euvel een vervangend apparaat, is Philips volgens eigen zeggen afgestapt. Wie heeft het zelfde meegemaakt en heeft uiteindelijk een oplossing gevonden ?

691 1 Rapporteer

propkuh
door propkuh - May 31, 2004 om 14:41
3 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb het zelfde meegemaakt, kocht in 1999 een Philips Matchline DVD speler van toen nog Fl 1200 gulden.Type Dvd 955. Maar had toen wel extra garantie bijgekocht.Na ongeveer 6 maanden kon ik geen dvd's meer kijken, ik terug naar de zaak waar ik het ding heb gekocht ( It's ) en ter reparatie aangeboden.er was iets mis met de Iris codering volgens de reparatiebon.Na 4 weken kwam de Dvd speler terug en werkte weer naar behoren. Maar na 2 maanden was het weer mis, en daarna nog een keer. De dvd speler word bij de eigen technischedienst gerepareerd.Maar de derde keer niet meer.  Omdat ik dus extra garantie hed bij gekocht, voor een duur van 3 jaar, heeft dit mij niks gekost. De laatste reparatie was nog net voordat de garantie om was. Ik heb dus 4 jaar een dvd speler in mijn bezit gehad en er maar 1 jaar van kunnen genieten. Het apparaat werd toen ter reparatie aangeboden bij Philips, maar die kon er niks meer mee, want het was al de zoveelste reparatie. Dus bood Philips mij een andere dvd speler aan Matchline Dvd 763sa met bij betaling van 185 euro.Dat vond ik erg veel geld omdat ik immers een dvd speler had van 1200 gulden waar ik niet veel plezier van heb gehad. De dvd speler had een winkel waarde van 560 euro, en zij rekenen de afschrijf waarde van de andere speler ook mee. En toch vond ik die 185 euro nog te veel. Na veel heen en weer bellen kwam men toch tot een eindbedrag van 120 euro wat ik redelijk vond. Dus in Februari 2003 heb ik van philips een nieuwe dvd speler ontvangen, voor een bedrag van 120 euro. Zo zie je maar weer, het kan dus wel.