keysersoza
door keysersoza Nov 4, 2013 om 18:46
Elektronica & tv

PIXUM Online Fotoservice - SUPERSLECHT en ONBETROUWBAAR

Pixum is de meest onbetrouwbare online fotoservice die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ben jarenlang Snapfish gebruiker geweest en met volle tevredenheid. Nu Snapfish er mee ophoudt neemt Pixum het over en probeert de klanten van Snapfish over te nemen. Het volgende is mij gebeurd afgelopen 2 weken.

2 Weken geleden kreeg ik als oud Snapfish (online fotoservice) een mail dat Pixum het gaat overnemen. Deze online fotoservice werkt vanuit Duitsland. Ik kreeg een mail met daarin de aanbieding van een gratis 30 cm fotoposter. Dit was de tekst: Fotoposter cadeau. Test de kwaliteit van Pixum en ontvang een gratis hoogglans fotoposter van 30cm. Jouw kortingscode*: RRRd4-xc8he-rdak9. Ik dacht van laat me dit eens proberen en ben via de link in de mail op de website van Pixum terecht gekomen. Dit is de link daar naartoe: http://www.pixum.nl/product/520.html p_ref=af_snapfish_landingpage_nl&utm_source=snapfish&utm_medium=af&utm_campaign=gratisposter_mail_20131025

Ik een foto geüpload en de kortingscode ingevuld. Dit verliep allemaal prima. Ik kon alleen via ideal, master of creditkaart betalen. PayPal was helaas niet mogelijk. Het bedrag aan korting werd van de rekening afgetrokken en ik moest alleen verzendkosten betalen. Een dag later kreeg ik een bevestiging dat de bestelling binnen was en dat deze verwerkt zou worden. Daarbij stond echter dat ik een foto van 11 cm met een brede witte rand besteld had en dat ik deze geleverd zou krijgen. Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Pixum met het verzoek dit te corrigeren omdat ik geen foto van 11 cm maar een poster van 30 cm besteld en betaald had via hun eigen kortingscode nog wel. Vandaag kreeg ik een mail dat de foto verzonden was. Helaas de foute foto van 11 cm met witte rand. Kreeg later ook nog een mail als antwoord op mijn mail om hun fout te corrigeren, dat ze dit niet konden terugdraaien. Ik moest het hier maar mee doen.

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van Snapfish en dat met grote tevredenheid. Dit was mijn eerste bestelling bij Pixum en ik wordt meteen op deze manier bedondert. Want ik heb er geen andere woorden voor. Maar dit is meteen mijn laatste bestelling geweest. Pixum is uiterst onbetrouwbaar en doet niet wat het beloofd. Kan dus alleen maar aanraden geen gebruik te maken van de zeer slechte online fotoservice Pixum. Gebruik liever een andere.

887 3 Rapporteer

je
door jelle_pixum - Nov 7, 2013 om 14:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste keysersoza,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de vervelende samenloop van omstandigheden.

Het is uiteraard niet onze bedoeling u te 'bedriegen'. Als wij u een gratis fotoposter van 30cm hoogglans toezeggen, dan heeft u daar gewoon recht op.

Helaas is er bij de bestelling van het product wat fout gelopen:

In de winkelwagen zit de kiesmogelijkheid tussen de fotoposter 30cm en die van de fotoafdruk 11cm met rand erg dicht bij elkaar. Ik denk dat u daar per abuis gekozen heeft voor de fotoafdruk 11cm met rand. Wij hebben dit zeldzame geval helaas bij het verwerken van uw e-mailbericht niet als zodanig herkend. Bestellingen kunnen wij helaas niet achteraf annuleren of wijzigen.

Nogmaals mijn verontschuldigingen voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Inmiddels heb ik u (ook naar aanleiding van uw review op Trustpilot) een nieuwe code doen toekomen voor een geheel gratis fotoposter van 30 cm hoogglans.

Ik hoop dat dit het ongemak kan verzachten.

met vriendelijke groet,
Jelle van der Zwaag
Marketing Pixum Nederland

keysersoza
door keysersoza - Nov 7, 2013 om 16:26
6 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb inmiddels van Pixum een antwoord gekregen en ze hebben hun excuses aangeboden voor de gang van zaken.

Tevens heb ik een code gekregen waarmee ik geheel gratis, en ook geen verzendkosten, mijn eerder bestelde fotoposter alsnog kan bestellen en ontvangen.

Dit vind ik dan wel zeer netjes van Pixum. Ze zorgen er nu wel voor dat het probleem wordt opgelost.

Hoop dat de klantenservice medewerkers zoiets als dit de volgende keer meteen oppakken en een vervanging aanbieden en het niet zo laten "escaleren".

In ieder geval zal ik mijn mening over Pixum herzien en wellicht in de toekomst nog vaker gaan gebruiken.

Nette oplossing door Pixum aangeboden.
Prima opgelost !!!
Mijn dank hiervoor !

je
door jelle_pixum - Nov 7, 2013 om 16:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste keyzersoza,

Fijn dat het probleem naar uw tevredenheid is opgelost.

Ik wens u veel plezier van de fotoposter.

met vriendelijke groet,
Jelle van der Zwaag
Marketing Pixum Nederland