dj
door djcj Apr 29, 2014 om 19:48
Elektronica & tv

Redcoon en hun idee van service

Ik bestelde op zondag 20 april 2014 een fototoestel inclusief nog wat accessoires. Alles werd onmiddellijk betaald via mastercard. 2 dagen nadien krijg ik al de mail dat het pakket verzonden is. ‘s Anderendaags, de woensdag ben ik echter niet thuis (ik werk dan ook van 4u ‘s morgens tot laat in de avond). Maar ik vind een briefje in de bus dat de chauffeur is langsgeweest en dat hij morgen zou terug komen. Ik moest thuisblijven zowel in de voormiddag als in de namiddag. Als zelfstandige en alleenstaande heb ik deze luxe echter niet. Dus begon ik te zoeken naar een telefoonnummer of een andere manier om de transporteur PostNL te bereiken. Zonder succes echter want het enige nummer dat te vinden is, is een 0900 nummer dat vanuit Belgie niet te bereiken is. Adressen van depots zijn ook al niet te vinden evenals een email adres. Dan maar gebeld naar Redcoon… op een 070 nummer… Daar vertelde de mevrouw me doodleuk dat ook zij geen nummer hadden om PostNL te bereiken. Ik had willen voorstellen om het pakket bij de buren te leveren, maar dat mocht niet van Redcoon… maar ik kon wel een briefje hangen aan de deur dat de chauffeur dit wel mocht doen en als Redcoon dat dan niet zou weten dan was er geen probleem… zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag vond ik echter geen briefje in mijn bus, en het briefje aan de deur hing er nog. Mijn buren hadden niets ontvangen… Dan maar eens met de track en trace gekeken waar mijn pakket was en het was die dag niet eens vertrokken, maar er was al opdracht gegeven om het pakket terug naar de afzender te sturen, niettegenstaande op hun website staat dat het pakket 3 keer zal worden aangeboden en pas na de 3de keer retour wordt gestuurd. Opnieuw naar Redcoon gebeld, maar jammer meneer wij kunnen u niet helpen… Het begon echter dringend te worden want op zaterdag had ik het communiefeest van mijn dochter. De volgende dag was mijn pakket inderdaad al onderweg terug naar de afzender. Waarom? Geen idee ! Opnieuw met Redcoon gebeld en gechat (want zo’n 070 nummer is niet goedkoop) en plots kon men PostNL wel bellen !!!!!! Maar het was te laat, mijn pakket was al teruggezonden. PostNL is hier zwaar in de fout gegaan door het maar 1 keer aan te bieden, en Redcoon door mij wijs te maken dat ze niet konden bellen met PostNL. Maar wat zou Redcoon doen? Oh geen probleem meneer, van zodra het pakket terug bij ons is rembourseren wij het betaalde bedrag. Ik wou geen remboursering, ik wou mijn fototoestel ! Desnoods moesten ze maar een express koerier opbellen om dit alsnog te regelen. Ik werk zelf bij een groot koerierbedrijf (de grootste van het land) en weet dat dit perfect mogelijk is. Desnoods kon ik die zelfs nog zelf regelen… maar nee meneer dat mogen wij niet doen… Kortom, het communiefeest het ik niet op foto kunnen vastleggen, mijn camera heb ik niet ontvangen en mijn geld… benieuwd wanneer ik dat zal terugzien.

Gewenste Oplossing:

In eerste instantie wil ik excuses van Redcoon, en dan wel per telefoon, zoals ik had aangevraagd om mij te bellen met de stand van zaken. Ze hebben dat mooi genoteerd dat ik wilde opgebeld worden, maar dat is tot nog toe niet gebeurd. Ten tweede wil ik nog wel een camera kopen, en als zij mij nu een fikse korting geven voor de telefoons naar hun dure nummer dan zal ik overwegen om toch nog bij Redcoon te bestellen.

477 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer