pv
door pvdnulft Jul 22, 2011 om 14:38
Elektronica & tv

Samsung Smartpack actie - Voorwaarden

Hallo allemaal,

Momenteel heeft Samsung een actie lopen waarbij je 2 Gratis 3D brillen + Moviemax tegoed ontvangt zodra je een bepaald model TV aanschaft. Dit was deels de reden waarom ik begin juni bij Mediamarkt een Samsung TV (model 40D6200) heb gekocht aangezien active 3D brillen nog redelijk aan de prijs zijn.

Allereerst zijn de nieuwe 3D tv's van Samsung een drama aangezien ze een "glossy" laag in het scherm hebben verwerkt waardoor de tv's verschrikkelijk spiegelen bij daglicht (ongeacht of de zon schijnt). Aangezien ik de tv 's avonds pas ging installeren viel dit echt niet op. In mijn enthousiasme heb ik diezelfde avond de 3D brillen besteld en alle benodigdheden (kopie van de aankoopbon, de actiecoupon en de ORIGINELE barcode)op de post gedaan. De volgende dag word ik wakker, ging ik tv kijken en zag dus HELEMAAL niks bij donkere scenes. Ik was absoluut niet tevreden, maar kon geen kant op aangezien ik de originele barcode van de TV uit de doos had gesneden. Hierdoor kon Mediamarkt de tv niet meer terugnemen en ook vanuit Samsung konden ze verder niks doen.

Afgezien van deze miskoop wacht ik nog steeds met smart op de 3D brillen via de Smartpack actie. In de voorwaarden staat heel duidelijk dat het product BINNEN 4 weken wordt geleverd.

Tot mijn grote verbazing zitten we nu in week vijf terwijl de aanvraag per mail was goedgekeurd. Hierin stond duidelijk:

[quote]Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw inschrijving en kunnen wij u melden dat uw aanvraag is goedgekeurd.

U kunt uw cadeaukeuze binnen de gestelde actieperiode verwachten.

Afgelopen maandag (18 juni) had ik nog niks ontvangen en heb ik een mailtje gestuurd voor een update ten aanzien van de levering (Samsung heeft hiervoor een extern bureau ingehuurd die klaarblijkelijk niet telefonisch bereikbaar). Ik lees verder:

[quote]Beste heer, mevrouw,

Graag een update wanneer mijn Smartpack wordt afgeleverd (W0612120228). Ik wacht nu al bijna 4 weken (zie onderstaande mail) en in de voorwaarden wordt specifiek vermeld dat de Smartpack BINNEN 4 weken wordt geleverd.

Ik hoor graag snel van u!

Na 48 uur nog niks gehoord te hebben stuurde ik nog mailtje:

[quote]Hallo,

Ik wacht nu al 2 dagen op jullie reactie, maar ik krijg niks terug. Graag vandaag nog een reactie op onderstaande mail!

Na 24 uur nog steeds niks gehoord te hebben (de gestelde leveringstermijn was inmiddels verstreken), heb ik contact opgenomen met Samsung. Ze hebben mijn klacht doorgestuurd naar een zogeheten ESCALATIE afdeling. Vandaag (22 juni), 5 dagen na mijn eerste mail, kreeg ik eindelijk bericht:

[quote]Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw aanvraag verwerkt.

Wegens grote interesse in de Smartpack actie, is er vertraging opgelopen bij de uitlevering.

U ontvangt spoedig meer informatie.

Excuses voor het ongemak.

Met deze mail (dik 4 weken na goedkeuring) kon ik natuurlijk helemaal niks aangezien er niks concreets in wordt vermeld. Ik heb nog steeds geen idee wanneer mijn product wordt geleverd. Daarnaast heb ik totaal geen boodschap aan het feit dat ze vertraging hebben opgelopen. Als je iets in je voorwaarden zet, dan moet je daar ook aan voldoen. ECHT HEEL SLECHT!!!

Ik ben zeer teleurgesteld in Samsung, een bedrijf dat ik tot voor kort hoog in het vaandel had staan. Ik raad iedereen af, om zowel technische als service redenen een Samsung televisie te kopen.

De heer van den Nulft

2188 8 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jul 22, 2011 om 14:48
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Bedankt voor de tip.

Mensen met een "lui oog" hebben niets aan 3D tv. Dus die hoeven zowiezo geen 3D tv te kopen.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 23, 2011 om 16:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Toevallig moest ik met samsung in contact en hoorde ik dat het n minstens door de grote belangstelling het minstens 2 weken langer gaar duren. Dus gewoon afwachten.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 23, 2011 om 16:51
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U kunt dus voor de aanpassing op het licht een sensor activeren in het menu helemaal onderaan eco instellin in de eerste aanwijzing het beeld.

yr
door yrdkauderer - Jul 27, 2011 om 20:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een samsung UE40D8000 aangeschaft en heb gebruik gemaakt van de samsung cashback aktie. Netjes alles opgestuurd een week of 4 geleden.

Deze week maar eens een mail gestuurd naar het mail-adres wat op de samsungwebsite is aangegeven. Kreeg 3 dagen later antwoord met een antwoord waar ik niet op zat te wachten. Ze hadden de aanvraag ontvangen en bekeken. Helaas voldeed ik niet aan de voorwaarden omdat de dealer van mijn tv uitgesloten is van deelname?!

Vreemde is dat de website van samsung deze dealer aangeeft als geautoriseerde dealer en de betreffende dealer ook adverteerd met de samsung aktie (www.plattetv.nl)

kreeg nu ook reactie van een heel ander e-mail adres dan waar ik de mail in eerste instantie naar toe had gestuurd. Toch maar even op onderzoek uit. Ook werd er in de mail aangegeven dat er alleen via mail gereageerd kan worden.

Vreemde zaak..... maar goed ben er achter welk bedrijf de aktie namens samsung uitvoerd. Buspro BV zie ook website www.buspro.nl staat ook netjes een telefoonnummer.

Als ik geen bevredigend antwoord krijg toch maar even bellen.

la
door lapwing - Nov 2, 2011 om 17:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb de Samsung UE46D8000 aangeschaft en Samsung heeft herhaaldelijk mijn claim afgewezen om verschillende redenen, zoals buiten de actieperiode aangeschaft (niet dus) of niet op tijd gereclameerd (niet dus). Ik heb Samsung tot 15 november 2011 de tijd gegeven om alsnog uit te leveren, maar overweeg daarna juridische stappen (kantonrechter). Zijn er nog meer mensen die menen recht te hebben op de actie, maar die zijn afgewezen? Kunnen we mogelijk gezamelijk iets ondernemen.

Groeten, Jan de Kievit

ke
door kees vermeulen - Nov 9, 2011 om 19:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op 03-06-2011 een tv gekocht een UE 46D6530 + Blu-ray BD-D6500 van Samsung. als je de Barcodes op stuurt.
Met daar in de gegevens van de tv en blu-ray voor het cadeau 2x3D brillen + moviemax + Shrek toe gestuurd.
ik heb dat uiteraard gedaan.
29-07-2011 heb ik een mail gestuurd met de vraag waar blijven de cadeaus.
04-08-2011 kreeg ik bericht dat er niets binnen is gekomen.
04-08-2011 weer een mail gestuurd met de gegevens en dat ik de barcode niet meer had.
11-08-2011 Geachte heer/mevrouw,Uw aanvraag is helaas niet compleet. Wij willen u vragen de streepjescode/serienummer van de TV te mailen. Het serienummer kan u vinden op de achterzijde van uw TV. Na ontvangst van u serienummer kunnen wij uw aanvraag afhandelen. Wij ontvangen de ontbrekende gegevens voor 22 augustus 2011. Ontvangen wij de ontbrekende gegevens na 22 augustus 2011, dan kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Helpdesk | Acties.nu Email: helpdesk@acties.nu
Intussen de Shrek film binnen gekregen.
11-08-2011 de stripjes code van de TV gemaild
26-08-2011 kreeg ik een bevestiging dat de aan vraag goedgekeurd is.
24-10-2011 weer een mail gestuurd geen reactie
04-11-2011 mail gestuurd.
09-11-2011 We hebben de aanvulling te laat ontvangen.
Actie is inmiddels gesloten, wij kunnen de aanvraag niet meer in behandeling nemen. van de heer [edit redactie] Contact Centre Customer Service Representative
Ik heb ook wat af gebeld niemand weet iets.
ik vind dat niet kloppen ze houden je aan het lijntje, terwijl je goedkeuring hebt.

lu
door lucsmits - Nov 16, 2011 om 11:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

op 7 juli heb ik een samsung 3d tv gekocht. Bij deze tv was een actie, om 2 3d brillen te krijgen. Na alles te hebben ingevuld kwam ik er acher dat ik geen aankoopbon had (toestel aangeschaft via wehkamp). Ik heb dit gemeld en kreeg te horen, via de mail dat een afleveringsbon ook voldoende was. Na enige tijd kreeg ik een brief, daarin vertelde men mij dat de aanvraag niet in behandeling kon worden genomen wegens het ontbreken van de aankoopbon. Ik heb diverse mails verzonden met de verwijzing naar de afleveringbon. Hierop heb ik helaas nooit een antwoord ontvangen. Vervolgens heb ik vier maal de Samsung klantenservice gebeld en vier keer is mij toegezegd, dat het alsnog in orde zou komen. ook hier wederom niets meer van vernomen. Vervolgens als laatste, zes weken geleden via mail mijn vraag en klacht aan Samsung doorgemail (met bijlage) en u snapt het al, nog steeds niets vernomen.

re
door reiro - Dec 6, 2011 om 10:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de zelfde tv gekocht en ook aan de actie mee gedaan alweer 2 maanden geleden, heb een mail gehad dat het rekening nr. ontbrak deze 3 dagen later terug gemaild en na 1 maand nog niets ontvangen nogmaals gemaild en ook gebeld kreeg te horen dat ik niet voldeed aan de actie voorwaarden Het lijkt wel of ze alles proberen om er onder uit te komen.

=lapwing schreef op woensdag 2 nov 2011, 17:52: Ik heb de Samsung UE46D8000 aangeschaft en Samsung heeft herhaaldelijk mijn claim afgewezen om verschillende redenen, zoals buiten de actieperiode aangeschaft (niet dus) of niet op tijd gereclameerd (niet dus). Ik heb Samsung tot 15 november 2011 de tijd gegeven om alsnog uit te leveren, maar overweeg daarna juridische stappen (kantonrechter). Zijn er nog meer mensen die menen recht te hebben op de actie, maar die zijn afgewezen? Kunnen we mogelijk gezamelijk iets ondernemen.

Groeten, Jan de Kievit