Samsung Smartpack actie, wat nu?
Ik heb op 29 juli 2011 een Samsung LED Tv gekocht waar tot 31 juli 2011 een actie op van toepassing was. Op 9 augustus 2011 heb ik mijn claim ingediend (totale waarde € 300) en alhoewel ik aan alle voorwaarden heb voldaan, blijft Samsung mijn claim afwijzen. Ik heb ze gisteren per aangetekend schrijven in gebreke gesteld, maar wat is de volgende stap als zij niet (afdoende) reageren? Alvast bedankt,
MVG Jan de Kievit
U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.
Kan het misschien zo zijn dat U de claim voor een bepaalde datum moest indienen. Misschien had U maar tot 31 juli de tijd om een claim in te dienen.
Lees de voorwaarden nog eens goed door. De kleine lettertjes zeggen vaak voldoende.
[quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:20]U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.
Waar staat dat het om een bril gaat?
Het was een Smartpack actie, te weten 150 cashback, extra 3d bril en € 50 MovieMax tegoed en ik heb aan alle voorwaarden voldaan.
De smartpack-actie, ga googelen en je ziet dat er heel veel klachten zijn. Samsung heet de actie uitbesteed aan een extern bedrijf en die kunnen de actie niet aan. Telefonisch contact, je komt geen stap verder dan de telefonist.(e). Een grote muur waar je tegen aan loop. Ook de personen aan de telefoon hebben meer dan genoeg van alle klachten die binnenkomen. De grote vraag is waarom Samsung, die weet dat het uitgeven van de actiespullen absoluut niet goed verloopt, geen adequate actie onderneemt. Ik ben zelf al drie maanden bezig om de spullen te vekrijgen en zal doorgaan totdat ik ontvang wat is beloofd. Goed suggesties: , helpdesk@acties.nu, [edit] brengen je misschien een stap verder (als je een reactie krijgt). Ik heb via www.klacht.nl een klacht ingediend en heb via deze site uiteindelijk een goede reactie gehad. Nu nog de promotie spullen ontvangen. Succes. Nb: je had tot 15 augustus 2011 de tijd om de aanvraag in te dienen, dus je was op tijd met je aanvraag,
[quote=pino123 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:30][quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:20]U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.
Waar staat dat het om een bril gaat?
Zoals u kan lezen heb ik daar ook aan mee gedaan.
[quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 22:33][quote=pino123 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:30][quote=valerius-2 schreef op woensdag 2 nov 2011, 14:20]U heeft het toch wel bij een bedrijf gekocht die dus via de Ned. importeur is geleverd? Ik heb te minste de spullen ontvangen (de tegenwaarde is 250 euro omdat er al 1 bril in de verpakking van de tv bevind.
Waar staat dat het om een bril gaat?
Zoals u kan lezen heb ik daar ook aan mee gedaan.
Zoals ik had kunnen lezen, waar had ik dat kunnen lezen? Dat jij een bril hebt ontvangen zegt nog niets of het hierbij ook om TS. Maar inderdaad het gaat om de bril en er is gereageerd binnen de daartoe gesteld termijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer