ma
door marko May 10, 2004 om 13:49
Elektronica & tv

SMS3545

Ik word er gek van. Ik krijg ze nu al 2 maand.
Dacht eerst zo laat maar geworden. Zie wel verder.
Maar toen ik op me rekening keek op Internet dacht ik dit is niet goed. 1 euro kosten die dingen per stuk. Ik dacht ff orange bellen en zien.
Zei zeggen ja je hebt het zelf aangemeld.Ik:nee heb ik niet. Nou je moet uit naar 3545 sturen zo gezegd zo gedaan. Maar dat hielp niet. Ik bel er naar toe naar die 076 nr ik krijg een bandje met een zacht Belgische stem. Wat NIET te verstaan is. Ik bel weer orange we zoek het uit. Belde iemand mij later terug ja het is raar het is niet uit te zetten maar dat is het nu wel. Dacht mooi zo klaar. Maar nee hoor zondag jl. kreeg ik er weer 1 met stro. Ik heb de ombudsman een e-mail gestuurd, kassa, Ik sta nu op punt om aangifte doen maar ja als dat helpt?

Die moppen zijn niet eens grapig!

en er zijn meer mensen met het zelfde probleem staat op de site <url>http://www.emexus.com/smsafzeggen/forum/default.asp?PagePosition=1</url>

449 4 Rapporteer

ee
door eeyore - May 10, 2004 om 19:38
23 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Misschien kun je wat meer info geven? Het nummer 3545 bijvoorbeeld ken ik alleen als van The Bar van Yorin, maar als ik je verhaal lees gaat het over een moppenabonnement? Weet je nog hoe je eraan gekomen bent??

Hoop dat ik je dan verder kan helpen.

Joyce.

ma
door marko - May 10, 2004 om 19:39
10 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is hem nou juist ik heb het NIET aan gevraagt. ik heb het 3x uit gezet. ik er heb er naar toe gemailt. ik heb zo wat alles gedaan die telefoon nr 076 krijg ik een bandje wat NIET te verstaan is.....

als je die site bekijkt ben ik niet de enige. Die er zomaar aan zijn gekomen....

ee
door eeyore - May 10, 2004 om 19:46
23 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Op de site www.sms3545.nl staat dat je alsvolgt af moet melden:

MOP UIT (vergeet de spatie niet...)

Heb je dat al geprobeerd??

Groetjes,

Joyce.

ma
door marko - May 10, 2004 om 20:16
10 Antwoorden / 2 Vragen

Dat heb ik al 3x gedaan ik heb gemailt niets wil!