ge
door gerdyn Oct 7, 2005 om 18:57
Elektronica & tv

Sony DVD Video Combi SO SLV D910

Ik kocht in maart 2004 met extra garantie deze Sony dvd/video comib bij Modern. Aan het eind van 2004 begon de video kuren te vertonen. Nam soms geen geluid op. En de DVD had ook een euvel dat er klikjes te horen zijn tussen nummers van audio cd en audio dvd's, ook lijkt het beeld soms even stil te staan. De eerste keer had Sony hem alleen gereinigd. Ik was hem wel een maand kwijt. De 2e keer een kop vervangen van de video. Maar over de DVD werd niets genoemd. Vandaag kon ik mijn apparaat na een maand ophalen. Heeft Sony alleen naar de DVD gekeken en niet naar de video die nog steeds kuren vertoond, namelijk strepen in de opname. Rekening a €52.00, en ze hadden de klacht niet geconstateerd. ZUCHT. Stuur toch niet zomaar iets op. Modern gaat bellen waarom er een rekening bij zit, ik heb verlengde garantie. Ik ga dat niet betalen. Wat te doen nu?

772 2 Rapporteer

va
door vannessajvt - Oct 7, 2005 om 21:38
5 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou ook niet betalen u hebt garantie dan zou ik dreigen dat ik stappen ga ondernemem als ze het blijven weigeren sony maakt veel spullen na van anderen merken en de lasers zijn helemaal niks

ge
door gerdyn - Oct 7, 2005 om 21:58
9 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb al gedrijgd om stappen te ondernemen. Ik wacht even af, wat het telefoontje met Sony (waarom rekening) opleverd.