Soundpro.nl
Hallo, bij soundpro.nl wat besteld en via Ideal betaald. Levertijd 5-15werkdagen. Wel mail contact gehad, en reviews belezen. Tot op heden geen reactie meer wat kan ik doen.!? www.soundpro.nl wel in de lucht, te checken dit zuivere koffie is?
Op hun websiute staat bij de vraag waarom het langer duurt: "Mocht je je afvragen waarom het iets langer duurt: momenteel worden onze producten direct vanuit de leverancier naar jou verzonden"
Tja en de levering vanuit China duurt gewoon een paar weken.
Daarbij wel wat vreemde dingen op de site : Catalog i.p.v. catalogus of producten, een test artikel welek is verkocht?
Op verschillende plaatsen op de site gaan ze over van het Nederlands in het Engels.
Nergen s een adres te vinden, geen kvk en ze zijn nergens bij aangesloten.
Waarschijnlijk weer een zolderkamer prutser, site is opgezet in April 2019
Uit de voorwaarden
Alle prijzen zijn in euro’s en zijn exclusief omzetbelasting en andere heffingen die van overheidswege worden opgelegd. Eventuele bijzondere extra kosten betrekking hebbend op de import en/of inklaring van door gebruiker aan de klant te leveren zaken zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn derhalve voor rekening van de klant.
Als je boven de 22 euro besteld hebt komen er nog kosten bij.
groeten Henk
Hallo Christiaan1972 ,
Deze website is geregistreerd op 22 - 4- 2019 Canada .
Geen Kvk nr / tel.nr / adres niks .
Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/veilig-online-shoppen-checklist
Aanvullend: u houdt mogelijk geen rekening met het feit dat deze levering via de douane kan gaan en daar dus enige tijd in oplsag blijft.
Ik zie dat de aangeboden prijzen ex. BTW zijn en dat betekent dus dat er hoe dan ook sprake kan zijn van een nota ad. 21% van de aankoopkosten en dat zal moeten worden voldaan, wilt u het bestelde ontvangen.
Ook ik heb oortjes besteld bij soundpro en 19-7 betaald . Heb ze nog steeds niet ontvangen. En ze reageren ook niet op mails
De site is momenteel niet bereikbaar , zie ook de vele klachten op FB https://www.soundpro.nl/
Ik heb zo'n 2 maanden geleden een bestelling geplaatst.
Tot opheden nog niets mogen ontvangen, en op mailberichten wordt niet gereageerd.
Ik ga bij deze oplichting melden.
Ik heb 21-7-2019 oortjes kleur goud besteld voor mijn dochter en heb tig x gemaild en geappt maar geen reactie tot 4 weken geleden toen werd mij beloofd dat ze werden opgestuurd en dat ze binnen 20 dagen binnen zouden zijn en tot nu toe weer niets, ja een teleurgesteld kind. Dus blijf ze lastig vallen met app en mail maar ben bang dat ik naar mijn geld en de oortjes kan fluiten. Vieze oplichters
Vieze oplichters? Geen adres gegevens te vinden, geen KVK nummer te vinden, een gratis mailaccount via gmail, algemene voorwaarden die niet compleet zijn, gigantische kortingen, nog steeds een melding dat ze op vakantie zijn en het telefoonnummer is een 06 nummer. Hoeveel signalen moet u hebben om daar niet te kopen? Of was de aktie van de oortjes zo leuk dat het zwart voor de ogen werd en u niet verder gekeken heeft?
In dit geval is het niet allemaal "goud" wat er blinkt. Het moet uit China komen, er moet BTW betaald worden dus ligt het bij de douane, het moet ingeklaard worden ook bij de douane en is het bedrag boven de € 22,- moet daar ook nog eens extra voor betaald worden. Al met al dus een heel administratief gedoe en dat kun dus vrij lang duren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tarieven domeinnaam
Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer