door 74monique Jun 11, 2013 om 14:04
Elektronica & tv

Thuiswerk

Ik ben op zoek naar betrouwbaar thuiswerk. Het lukt me niet om dit te vinden op internet. Steeds moet je er wel iets voor betalen. Weten jullie een betrouwbaar adres voor thuiswerk, zoals inpakwerk en dergelijke?

1666 15 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Jun 11, 2013 om 14:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik denk niet dt dit een gemakkelijk iets is, er zijn zoveel liefhebbers hier voor dat er meer kans op een teleurstelling dan dat u de hoofdprijs wint?

zwemmer
door zwemmer - Jun 11, 2013 om 15:22
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Thuiswerk is er niet (meer). Je kunt de vele topics hierover bekijken als je het begrip "thuiswerk" in het zoekveld hier rechts bovenaan de site intoetst.

me
door mein33 - Jun 11, 2013 om 15:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Eerlijk thuiswerk zoeken via Internet is een moeilijk.
Een vuistregel is: zodra er geld wordt gevraagd voor een zgn. info pakket o.i.d. niet aan beginnen, u krijgt dan niets of een copietje met nutteloze info. Zonde van het geld.

dearagain
door dearagain - Jun 11, 2013 om 16:01
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*ik dank dat betrouwbaar thuiswerk alleen maar via je netwerk te vinden is en dan nog is het oppassen geblazen

zwemmer
door zwemmer - Jun 11, 2013 om 19:36
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Kijk eens bij consumerjury en floortje, zie topic hierover. Er zijn wel meer van zulke enquetesites.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 11, 2013 om 19:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=zwemmer schreef op dinsdag 11 jun 2013, 19:36]Kijk eens bij consumerjury en floortje, zie topic hierover. Er zijn wel meer van zulke enquetesites.
Ik vind zelf EuroClix wel een leuk concept, gaat niet zo snel, maar 70 euro in het jaar is makkelijk haalbaar
En iedere euro is er toch 1..

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 11, 2013 om 19:55
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Geef ik de verkeerde link :-( Maar druk bovenin op de balk dan kom je er ook

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2013 om 21:54
16844 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zwemmer schreef op dinsdag 11 jun 2013, 19:36]Kijk eens bij consumerjury en floortje, zie topic hierover. Er zijn wel meer van zulke enquetesites.

Als je er zelf aan mee zou doen is het bespottelijk dat je dit "thuiswerk" noemt. Je krijgt er olienoten voor; vergelijk het maar met de AH of PLUS zegels kopen; duurt heel lang voor je iets bij elkaar verzameld hebt. Dit is alleen als tussendoortje te beschouwen. Monique vraagt of iemand thuiswerk weet.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2013 om 22:06
16844 Antwoorden / 108 Vragen

monique, misschien is deze site iets? In ieder geval geen onbetrouwbare informatie. Of het je "cup of tea" is weet ik natuurlijk niet.
HIER , het is geen inpakwerk natuurlijk maar je kan het eens op je gemak doorlezen. Succes.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 11, 2013 om 23:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 11 jun 2013, 22:06]monique, misschien is deze site iets? In ieder geval geen onbetrouwbare informatie. Of het je "cup of tea" is weet ik natuurlijk niet.
HIER , het is geen inpakwerk natuurlijk maar je kan het eens op je gemak doorlezen. Succes.
TS vraagt naar een betrouwbaar thuiswerk, en wat u nu geeft dat kan u niet garanderen, u kan dit beter niet doen.

th
door thuiswrk-carevi - Jun 12, 2013 om 10:04
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 11 jun 2013, 21:54][
Als je er zelf aan mee zou doen is het bespottelijk dat je dit "thuiswerk" noemt. Je krijgt er olienoten voor; vergelijk het maar met de AH of PLUS zegels kopen; duurt heel lang voor je iets bij elkaar verzameld hebt. Dit is alleen als tussendoortje te beschouwen. Monique vraagt of iemand thuiswerk weet.

th
door thuiswrk-carevi - Jun 12, 2013 om 10:09
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 11 jun 2013, 21:54]
Als je er zelf aan mee zou doen is het bespottelijk dat je dit "thuiswerk" noemt. Je krijgt er olienoten voor; vergelijk het maar met de AH of PLUS zegels kopen; duurt heel lang voor je iets bij elkaar verzameld hebt. Dit is alleen als tussendoortje te beschouwen. Monique vraagt of iemand thuiswerk weet.

Ik heb zelf een betrouwbaar thuiswerkbedrijf en weet maar al te goed dat het hard werken is en losse centen verdienen.
Heeeeeeeeeeeel werkzoekend nederland wil graag thuiswerken (vaak naast zijn bestaande job) maar heeeeeeeeeeeeeeel ondernemend nederland houd zijn uitbesteedingswerk liever zelf sinds de uitbraak van de crisis.
Dus het aanbod is echt schrijnend.

tenormin
door tenormin - Jun 12, 2013 om 10:37
16844 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 11 jun 2013, 23:43][quote=tenormin schreef op dinsdag 11 jun 2013, 22:06]monique, misschien is deze site iets? In ieder geval geen onbetrouwbare informatie. Of het je "cup of tea" is weet ik natuurlijk niet.
HIER , het is geen inpakwerk natuurlijk maar je kan het eens op je gemak doorlezen. Succes.
TS vraagt naar een betrouwbaar thuiswerk, en wat u nu geeft dat kan u niet garanderen, u kan dit beter niet doen.

Hoezo, U kan dit beter niet doen? Nota bene een site van het NIPO, die ook nog eens waarschuwt dat men niet moet betalen om thuiswerk te zoeken op een site. Natuurlijk kan ik niets garanderen, (ik ben geen werkgever!) moet dat dan? Wat een onzin, ik neem aan dat Monique gewoon kan lezen en schrijven.

door 74monique - Jun 12, 2013 om 16:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga de tips onderzoeken. Ben begonnen met Euroclix onder het mom van beter iets dan niets.
Monique.

mo
door moneyseeker - Dec 10, 2013 om 17:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hey,

Ik ben ook opzoek naar thuiswerk en deed zelf wat research op internet.
Vond veel handige informatie mbt thuiswerkcentrales op http://verdienenmetinternet.net/geld-verdienen-met-thuiswerk/

Wellicht heb je iets aan deze site! Ik ben nu namelijk na 2 weken wachttijd eindelijk aan de slag!
Dit is ideaal want zo heb ik tijd voor mn kids en mn werk!

xx