lichtblauw
door lichtblauw Jun 4, 2007 om 12:15
Elektronica & tv

Topfield Personal Recorder 160

Wie heeft er ervaring met de personal recorder die KPN aanbiedt. Wij overwegen de aanschaf van het apparaat, maar weten totaal niet of het werkt en of het een verstandige keuze is. Zijn hiervoor ook alternatieven? Overigens hebben we al ervaring met digitenne van KPN. Dat werkt prima, dus daar gaat het ons niet om. Het gaat me meer om de gebruiksmogelijkheden en de gebruiksvriendelijkheid/kwaliteit die het apparaat biedt.

497 2 Rapporteer

jo
door joep873 - Jun 4, 2007 om 19:22
103 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er een en ik zou hem niet meer willen missen.
Apparaat is nu een paar jaar op de markt, en op een paar kleine schoonheidsfoutjes na zijn alle software-problemen nu wel opgelost. Wat er nog aan ontbreekt is een goede mogelijkheid is om opnames zonder analoge omweg op DVD te zetten of desnoods via een USB-uitgang naar een PC te sturen, verder is het een ideaal apparaat en momenteel de beste standaard-ontvanger die er voor Digitenne te koop is.

bi
door biosbart - Sep 14, 2007 om 15:53
9 Antwoorden / 10 Vragen

 Topfield is door een bekend Duits testblad bij de beste 5 personal recorders geeindigd.

Super simpel in gebruik. Ik heb hem nu een jaartje. Gewoon doen.