ro
door robgout Oct 5, 2013 om 14:10
Elektronica & tv

TV gekocht bij Blokker binnen twee weken stuk

Ik heb op 17 juli van dit jaar een Dual TV bij blokker gekocht. Na twee weken ging de HDMI aansluiting kapot en kon ik de digitale televisie niet meer ontvangen/zien. Met de tv terug naar de Blokker nadat ik ze eerst gebeld had was zinloos. Aldaar aangekomen zei de medewerker dat er een pickup and return garantie op zat en dat ik een nummer dat op de doos stond moest bellen.
Zo gedaan en een week later werd de tv opgehaald. Pas een week later kreeg ik bericht dat de tv aangekomen was en weer een week later bericht dat er een onderdeel vervangen moest worden en dat dit nog besteld moet worden. Sindsdien niets meer gehoord en we zijn nu al in oktober!
Contact gehad met de klantenservice van de Blokker; die verwees mij naar de reparateur en de reparateur herhaalde de boodschap dat het onderdeel in bestelling was. Ik heb dus nu niets en ik vind dit geen service. Op deze manier koop ik nooit meer een apparaat bij de Blokker. Mijn vraag is: kan ik vam de Blokker mijn geld terugvragen of een vervangende tv eisen?

748 2 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 5, 2013 om 15:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je kunt deze vraag beter bij Vraag en beantwoord neerzetten.

ro
door robgout - Oct 5, 2013 om 15:47
4 Antwoorden / 3 Vragen

ok, gedaan, tnx