R81
door R81 Nov 23, 2018 om 16:13
Elektronica & tv

Tv wandsteun

Ik ga binnenkort een wandsteun voor mijn Samsung tv kopen. Ik word opgenomen en krijg een kleine kamer waar ik o.m. tv wil kijken als ik op bed lig en wanneer ik op een stoel zit. Enigzins kantelbare steun lijkt mij een oplossing. Heeft iemand daar ervaring mee en kan mij tips geven waarop ik letten moet bij aanschaf? Bij voorbaat dank voor reakties.

1552 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2018 om 16:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Om wat voor tv gaat het. Samsung als merknaam geeft te weinig info.
Schermgrootte, gewicht?

simon55
door simon55 - Nov 23, 2018 om 16:28
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Typenummer van de TV. Zie aan de achterzijde op sticker

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 23, 2018 om 16:37
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Is er dan geen steun bijgeleverd en kan de TV op een kastje.(voetsteun voor TV)

Indien  een muursteun zie bijv. https://www.debeugelknaller.nl/tv-beugels/kantelbare-tv-beugels.html?gclid=EAIaIQobChMIjJSbwuvq3gIVVJ3VCh3o0QTiEAAYAiACEgJJvPD_BwE

z
onder reclame te maken want als u zelf kantelbare tv steunen in een zoekmachine invoert ziet u nog veel meer mogelijkheden.

tijger1
door tijger1 - Nov 23, 2018 om 16:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik mag natuurlijk geen reclame maken, maar ik heb zelf een Vogel draagarm. Kan plat tegen de muur en naar voren, ook nog naar links en rechts, ook kan hij kiepen.

Persoonlijk denk ik dat dat het beste merk is. Ben daar uitermate tevreden over.

Als u die naam op Google intikt, ziet u er verschillende met alle mogelijkheden en bestemd voor verschillende maten tv’s.

ro
door ron503 - Nov 23, 2018 om 17:05
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Als de wandsteun aan de Vesa norm voloet dan zou die moeten passen. Ervaring met wandsteunen heb ik niet maar als de wandsteun niet juist aan de muur bevestigd wordt is de kans aanwezig dat de wandsteun met tv en al van de muur af komt.

panter22
door panter22 - Nov 23, 2018 om 18:59
6599 Antwoorden / Vragen

Mag je wel in de muren van de kamer boren om een wandsteun te bevestigen?

E.
door E.Habold - Dec 20, 2018 om 17:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

let op: de vesa maat,achterop de tv. bv: 100mmx100mm. En op het gewicht van je tv. En wat voor muur het is, dit in verband met welke pluggen.