mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Apr 3, 2024 om 13:39
Elektronica & tv
Wat voor (usb-)aansluiting is dit?

Bij mijn nieuwe tweedehands e-bike zit een afneembaar schermpje, dat je met een draad kunt opladen. Helaas zit die draad er niet bij. Nu past geen van de snoeren die ik heb liggen op deze aansluiting. Wat voor stekkertje en snoertje past hierop?!
Is een Kiox schermpje van Bosch.

4143 17 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 3, 2024 om 13:43
2067 Antwoorden / Vragen

Dat lijkt mij geen USB stekker, hoort daar niet een speciefiek snoertje bij? Hebt u gekeken of dat niet gewoon leverbaar is?

ju
door juliomariner - Apr 3, 2024 om 13:47
1328 Antwoorden / 2 Vragen
Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 3, 2024 om 13:52
2067 Antwoorden / Vragen

Dat gat is zeker weten geen micro-USB, dan nog eerder USB-C.

ju
door juliomariner Apr 3, 2024 om 14:27
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zie nu inderdaad heel andere resultaten dan via de computer. Toen kreeg ik allerlei foto's waar het kabeltje te koop is. Via de mobiel krijg ik dat niet te zien.
Maar de kabel is oa te koop bij Bol volgens mij voor rond de vijftien euro maar dat had TS ook zelf kunnen googlen

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Apr 3, 2024 om 15:02
34 Antwoorden / 51 Vragen

heb gegoogled, maar dit vierkante usb-aansluitinkje kon ik niet thuisbrengen

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 3, 2024 om 15:08
2067 Antwoorden / Vragen

Hebt u al even geprobeerd of USB-C niet gewoon past?

A van Kampen
door A van Kampen - Apr 3, 2024 om 13:57
22 Antwoorden / Vragen

Staat er geen symbool erbij aangegeven?

wi
door wimpel - Apr 3, 2024 om 14:06
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat elke fietsverkoper/rijwielhersteller je onmiddellijk kan zeggen wat het is.
Succes.

Topantwoord

Thecla58
door Thecla58 - Apr 3, 2024 om 14:07
856 Antwoorden / 3 Vragen
Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 3, 2024 om 15:00
2067 Antwoorden / Vragen

Dat is een kabel met USB A en USB B, geen van beiden passen in het gat op de foto.

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Apr 3, 2024 om 15:01
34 Antwoorden / 51 Vragen

dank!

Thecla58
door Thecla58 Apr 3, 2024 om 15:02
856 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is wat internet aangeeft als ik zoek op oplaadkabel Bosch KIOX... ;-))

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 3, 2024 om 15:09
2067 Antwoorden / Vragen

Maar die link gaat gegarandeerd niet passen of ik moet me heel sterk vergissen.

Thecla58
door Thecla58 Apr 3, 2024 om 15:13
856 Antwoorden / 3 Vragen

Dat zou kunnen, maar in de handleiding praten ze ook over een usb poort. Misschien dan wel zo'n hele oude waar je ook mpg3 spelers mee op kon laden.

rj
door rjw Apr 3, 2024 om 19:00
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Die rechthoekige is geen USB-A maar een proprietary connector. De andere kant is mini- of micro-USB.

Topantwoord

sira
door sira - Apr 3, 2024 om 14:08
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Daar heb je een adapter voor nodig die vroeger op de eerste Nokia's en KPN telefoons zat.

Ik denk dat je daarvoor naar een onderdelenwinkeltje moet gaan, die hebben er misschien nog wel eentje liggen. Marktplaats is ook een optie. Ik heb er ook nog een aantal waar ik niets mee doe, maar daar heb je niets aan, want dan moeten er adressen uitgewisseld worden.
Mazda/Toyota 17 pin OBD1 naar OBD2 kabel

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 3, 2024 om 15:00
2067 Antwoorden / Vragen

Grapje?

sira
door sira Apr 3, 2024 om 15:14
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Nee hoor, er zijn nog steeds apparaten waar een dergelijke aansluiting op zit. bijvoorbeeld sommige tv's en dat zijn geen oude modellen, bijv. de Philips Ambiance, maar de tip van Ronny530 klopt ook met uitleesapparatuur, mijn vorige auto had ook zo'n aansluiting. Verwar het overigens niet met een Coax-aansluiting, want die is weer anders.

Ja
door JannyBoe Apr 4, 2024 om 12:29
519 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat u coax aansluiting verwart met een scart aansluiting. Die lijkt in de verste verte op uw plaatje maar is het niet. En zit ook al lang niet meer op moderne tv's.
Die adapters voor Nokia en KPN telefoons? Lijkt er niet helemaal niet op.

gerbera
door gerbera Apr 4, 2024 om 15:31
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Er is geen adapter nodig, is een USB C aansluiting waarvoor een bestaande kabel is.

sira
door sira Apr 4, 2024 om 16:16
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ik verwarde coax met scart, maar die bedoel ik juist niet.

Mabelle
door Mabelle Apr 7, 2024 om 12:35
427 Antwoorden / 1 Vragen

Op de nieuwere Ambilight zit geen scartaansluiting meer. Scart is echt voltooid verleden tijd.

sira
door sira Apr 7, 2024 om 12:39
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ik bedoelde juist geen scart, die aansluiting heb ik ook niet.

Topantwoord

A van Kampen
door A van Kampen - Apr 3, 2024 om 14:10
22 Antwoorden / Vragen
Ozymandias
door Ozymandias Apr 4, 2024 om 13:33
167 Antwoorden / Vragen

Die kabel gaat niet passen. Klik op de afbeelding van je link en als je goed kijkt naar de rechthoekige connector dan moeten daar pinnetjes in. Echter bij de TO is het toch echt een balkje wat in de aansluiting moet.

sw
door swat1500 - Apr 3, 2024 om 14:54
3789 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben bang dat dit geen standaard usb aansluiting is maar een "eigen" door de fabrikant ontworpen aansluiting.

ro
door ronny530 - Apr 3, 2024 om 15:07
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Diagnose aansluiting om storingen met een uitleesapparaat zichtbaar te maken.
Niet voor gebruikers van de fiets bedoeld, de fietsenmaker heeft zo'n uitleesapparaat om storingen te vinden en te herstellen.

sw
door swat1500 - Apr 3, 2024 om 18:17
3789 Antwoorden / 0 Vragen

Nadekend over mijn eigen antwoord het volgende uw display wordt door de accu van uw fiets gevoed en hoeft dus niet opgeladen te worden. Als uw accu vol is en het display niet aan gaat dan is er een defect aan uw fiets.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Apr 3, 2024 om 19:17
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Mijn naam was haas,

Bij wie heeft u de fiets gekocht?

Die persoon zou het moeten weten.

Ozymandias
door Ozymandias - Apr 4, 2024 om 13:35
167 Antwoorden / Vragen

Ik ben ook van mening dat dit een proprietary aansluiting is. Maw, daar kan je niet zo maar een kabel voor kopen. Ik zou Bosch gewoon lekker een mail sturen met het typenummer en je vraag en hopelijk is dit nog leverbaar.

gerbera
door gerbera - Apr 4, 2024 om 15:24
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Voor de duidelijkheid, die aansluiting (USB C)is voor het aansluiten van een smartfoon om deze ev. op te laden, en niet voor het opoladen van het schermpje cq accu. U dient er dus op te letten dat zich de juiste aansluiting voor de smartfoon aan het kabeltje  zit.

lo
door lovewinnie - Apr 4, 2024 om 15:38
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is niet om op te laden maar om uit te lezen bij storing

gerbera
door gerbera Apr 4, 2024 om 15:52
7366 Antwoorden / 14 Vragen

T'is geen auto☺☺:-))

lo
door lovewinnie Apr 8, 2024 om 20:39
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn elektrische fiets wordt ook uitgelezen bij storing hoor

gerbera
door gerbera - Apr 4, 2024 om 15:50
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Deze kabel moet u hebben voor  o.a een smarfoon

Ozymandias
door Ozymandias Apr 4, 2024 om 16:07
167 Antwoorden / Vragen

Dat is een kabel juist heel specifiek voor een iphone. Die gaat absoluut niet op elke smartphone werken. En al helemaal niet op een redelijk moderne.

gerbera
door gerbera Apr 4, 2024 om 16:15
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Ze bestaan ook met een andere aansluiting, wat ik in mijn eerder bericht al vermelde.

U dient er dus op te letten dat zich de juiste aansluiting voor de smartfoon aan het kabeltje  zit.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 4, 2024 om 17:16
2067 Antwoorden / Vragen

Ook dit kabeltje heeft op het oog micro-Usb aan de kant van het apparaat, en dan iPhone aan de andere kant, en het gat dat TS laat zien lijkt is geen micro-USB.

Ozymandias
door Ozymandias Apr 4, 2024 om 17:53
167 Antwoorden / Vragen

Okay, maar wat is dan het nut om een willekeurige kabel te tonen van een smartphone. Daar heeft de TO niet echt wat aan. Je had net zo goed een afbeelding van een verlengsnoer kunnen gebruiken. Dat zegt even veel/weinig.

Zolang niemand weet wat voor aansluiting het is, is elk kabel advies redelijk zinloos.

gerbera
door gerbera Apr 5, 2024 om 12:56
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Begrijpend lezen blijkt moeilijk te zijn. Het betreft een USB-C aansluiting in het scherm waarop een telefoon (voor alle duidelijkheid geen huistelefoon)   aangesloten kan worden.  Dit kan een iPhoner of elke willekeurige smartfoon zijn. Het voorbeeld geeft aan dat er aan de ene zijde een USB-C  en andere zijde een Phone aansluiting moet zitten. En om n u alle kabels te tonen is wat overdreven vandaar deze die dan toevallig voor de iPhone is. In een eerdere reactie had ik dacht duidelijk aangegeven dat de TS moet letten op de juiste aansluiting van zijn telefoon. En sorry voor @OZY ik weet toevallig waar ik het over heb en voor @HENK deUSB-C stekker bestaat er ook in div maten. Met zo'n kabeltje ben je in staat de Phone (ongeacht welk type en de juiste kabel) te blijven gebruiken als de batt leeg mocht raken. Je gebruikt dan stroom van de fiets accu

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 5, 2024 om 18:46
2067 Antwoorden / Vragen

Blij dat jij de kennis van zaken dan wel hebt dus verlos ons uit ons lijden en vertel ons welke type usb aansluiting de foto van TS dan laat zien.

JMA2
door JMA2 Apr 6, 2024 om 00:20
117 Antwoorden / 2 Vragen

Een usb C stekker bestaat helemaal niet in meerdere maten. Er is één maat.

Ozymandias
door Ozymandias Apr 6, 2024 om 13:09
167 Antwoorden / Vragen

Alleen wat je ziet op de afbeelding van de TO is helemaal geen USB C zoals je in de winkel kan kopen. Het heeft echt niets met begrijpend lezen te maken. Het heeft te maken met kennis van zaken hebben en dat heb jij niet in dit geval.

Het is een propiertary stekker die alleen Bosch zelft produceert. Niemand kan hem hier van de juiste kabel voorzien. Hij moet echt naar Bosch zoals ik al eerder heb aangegeven.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 6, 2024 om 15:27
2067 Antwoorden / Vragen

Staat dat niet in de allereerste reactie?

gerbera
door gerbera Apr 7, 2024 om 12:30
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Oplaadkabel Voor Smartphones Naar Bosch E-Bike Display

KIES DE JUISTE AANSLUITING VOOR UW SMARTPHONE VOORDAT U BESTELT!

Mis nooit meer een belangrijk telefoontje of bericht tijdens je fietstocht! Met onze hoogwaardige oplaadkabel voor smartphones naar het Bosch E-Bike Display, blijf je altijd en overal verbonden. Of je nu onderweg bent naar je werk, een ontspannen fietstocht maakt in de natuur, of gewoon even wilt navigeren, deze oplaadkabel is jouw betrouwbare metgezel.

lengte kabel: 30 cm

Deze kabel is speciaal ontworpen om naadloos aan te sluiten op jouw Bosch E-Bike Display en biedt een stabiele en veilige verbinding tussen je smartphone en het display. Hiermee kun je moeiteloos je telefoon opladen terwijl je geniet van je rit.

bron

Ozymandias
door Ozymandias Apr 7, 2024 om 17:56
167 Antwoorden / Vragen

Die kabel heeft echt niets te maken met de kabel die de TO zoekt en passen duidelijk niet op de aansluiting op de foto.

Stop alsjeblieft. Je doet alsof je er alles vanaf weet maar toe nu toe geef je alleen maar foutief advies.

Pancake1956
door Pancake1956 - Apr 5, 2024 om 18:37
1 Antwoorden / Vragen

Ik vermoed dat het een aansluiting is, waarop de fietsenmaker een computer op aan kan sluiten, om uit te kunnen lezen?

gerbera
door gerbera - Apr 7, 2024 om 15:49
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Oplaadkabel Voor Smartphones Naar Bosch E-Bike Display

 Display wordt overigens niet meer geleverd door Bosch.

KIES DE JUISTE AANSLUITING VOOR UW SMARTPHONE VOORDAT U BESTELT!

Mis nooit meer een belangrijk telefoontje of bericht tijdens je fietstocht! Met onze hoogwaardige oplaadkabel voor smartphones naar het Bosch E-Bike Display, blijf je altijd en overal verbonden. Of je nu onderweg bent naar je werk, een ontspannen fietstocht maakt in de natuur, of gewoon even wilt navigeren, deze oplaadkabel is jouw betrouwbare metgezel.

lengte kabel: 30 cm

Deze kabel is speciaal ontworpen om naadloos aan te sluiten op jouw Bosch E-Bike Display en biedt een stabiele en veilige verbinding tussen je smartphone en het display. Hiermee kun je moeiteloos je telefoon opladen terwijl je geniet van je rit.

bron

Ozymandias
door Ozymandias Apr 7, 2024 om 17:56
167 Antwoorden / Vragen

Die kabel heeft echt niets te maken met de kabel die de TO zoekt en passen duidelijk niet op de aansluiting op de foto.

Stop alsjeblieft. Je doet alsof je er alles vanaf weet maar toe nu toe geef je alleen maar foutief advies.

gerbera
door gerbera Apr 9, 2024 om 09:36
7366 Antwoorden / 14 Vragen

@OZYMANDIAS, tot op heden heeft u alleen maar commentaar geleverd zonder ook zelf maar enige bijdrage te hebben geleverd. klik even op "BRON" in bovenstaande reactie en schrijf dan deze firma aan dat zij onzin vertellen. En dat gezeur over het wel of niet passen van de kabel, ik schrijf dus, evenals betreffende firma, duidelijk dat je de juiste kabel moet aanschaffen. Dat ik toevallig een kabel voor de iPhone toon, ik heb zelf een iPhone en dat zal de oorzaak zijn geweest.

Ozymandias
door Ozymandias Apr 9, 2024 om 09:50
167 Antwoorden / Vragen

Grappenmaker. Dan heb je mijn eerste reactie niet goed gelezen.

Jouw advies leid alleen maar tot een verkeerde aankoop want je zet de TO volledig op het verkeerde spoor.

Hij zoekt een oplaadkabel voor het display. Dat heeft niets met telefoons te maken.