Be
door Beekjes Jan 9, 2017 om 16:36
Elektronica & tv

Weet iemand het adres van Boxxpot

ik heb een tv kastje van boxxpot dat niet voldoet dat wil ik terug sturen maar ik kan retoer adres vinden en via telefoon nemen ze niet op.

Bvd Piet

1022 8 Rapporteer

simon55
door simon55 - Jan 9, 2017 om 16:42
1556 Antwoorden / 5 Vragen
Gerry1969
door Gerry1969 Jan 10, 2017 om 00:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@simon55 Foto van woonhuis onderaan de informatie voorspelt weinig goeds.

simon55
door simon55 Jan 11, 2017 om 11:52
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat had ik k al gezien hoor en als de TS steller beetje slim is weet je dat je naar de centen kan fluiten

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jan 9, 2017 om 16:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat kunt u net zo goed laten, want u krijgt uw geld niet terug. Maar waarom koopt u iets bij iemand waar u geen adres van hebt?

marita5
door marita5 - Jan 9, 2017 om 17:02
11557 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Beekjes ,

Zoals @simon55 aangeeft , het adres is in Rotterdam , maar wanneer ik het Kvk nummer intoets krijg ik geen enkel resultaat .
Lees ook eens de klachten op klachten.nl / klachtenkompas , waarschijnlijk kunt u naar uw geld fluiten .

hutch
door hutch - Jan 9, 2017 om 17:18
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Die website is van november 2015. In augustus 2015 stelt ene B.v.K. een vraag op een bepaalde website wie een website voor hem kan maken. Zijn probleem is dat het maken van een website nogal duur is. Hij is er dus in geslaagd om zijn website te (laten) maken, echter die website is nu uit de lucht.

Dit alles komt zeer onprofessioneel over en ik vermoed dat we hier weer met zo'n amateuristische 'zolderkamerhobbyist' te maken hebben.
Dientengevolge, mede omdat die website uit de lucht is en hij zich heeft uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel, vermoed ik dat u kunt fluiten naar uw centen.

In uw geval zou ik, zoals al gesteld, uw apparaat houden en absoluut niet terug sturen. 'Dhr.' B.v.K. zal u echt dat geld niet terug storten.

Wi
door Wil_H - Jan 9, 2017 om 17:24
270 Antwoorden / Vragen

Email: info@boxxpot.com Commercial Register: 64,596,885 VAT identification number: NL855736999B01
Blijkbaar opereren ze alleen nog in Engeland, want de Nederlandse site is uit de lucht. Het Nederlandse kvk nummer heeft als opmerking "uitgeschreven".
Probeer het ding maar op internet te verpatsen, want je geld krijg je niet meer terug.

ha
door halex Jan 9, 2017 om 19:37
1374 Antwoorden / 4 Vragen

NL855736999B01 is wel een nederlands btw-identificatienummer. Maar volgens VIES ( http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vatResponse.html ) ongeldig.

ha
door halex Jan 9, 2017 om 19:38
1374 Antwoorden / 4 Vragen

en dan moet je van de link de s uit https handmatig verwijderen... :-(

Wi
door Wil_H Jan 9, 2017 om 19:50
270 Antwoorden / Vragen

http://www.boxxpot.nl/  geeft een "404: Page not found"
Deze oplichterij is niet bepaald nieuw:
https://computertotaal.nl/vraag-en-antwoord/apps-software/is-de-boxxpot-legaal-vanwege-het-eenmalige-bedrag-en-geen-maandelijkse-kosten/

Cookies
door Cookies - Jan 9, 2017 om 17:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vestigingsadres in Rotterdam dat door simon55 wordt gegeven, is verouderd. Terugsturen, als dat al xou kunnen, heeft inderdaad geen enkele zin.

diumenge
door diumenge - Jan 9, 2017 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je zou Facebook nog kunnen proberen, maar ga er maar vanuit dat terugsturen / geld terug geen optie meer is.

pi
door pieterwolters - Jan 9, 2017 om 19:08
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, als ik zie wat ze doen kan je niet verwachten dat het lieve jongens zijn. En dat kan je ook zelf inzien als je ziet waar hun product voor bedoeld is.