st
door strozak Feb 14, 2005 om 10:42
Elektronica & tv

Wie heeft ook slechte ervaring met medion telefoon

wordt al vanaf nov 2004 aan het lijntje gehouden door medion,gaat over een vervanging van telefoon .heb namelijk een ander toestel gekregen.maar ik kan  hem niet gebruiken ,want het is een duitstoestel en werkt niet op ons nederlands netwerk.heb al heelvaak gebeld en gemailt.maar ze beloven van alles maar komen niks naar.zit nogsteeds te wachten op een kabelset .dan kan ik volgens medion gebruik maken van het toestel maar ze sturen tot nu toe niks op .dus vraagje wie heeft met hun ook problemen.alvast bedankt.

666 5 Rapporteer

cats
door cats - Feb 14, 2005 om 12:21
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo strozak,

Mijn vraag is, doet u rechtstreek zaken met medion ?
Kunt u dit niet beter laten verzorgen door de zaak waar u de telefoon heeft gekocht? (Aldi misschien)
De zaak waar de telefoon is gekocht, zal een juist product moeten leveren. Daar zou ik aankloppen.

Groet
cats

st
door strozak - Feb 14, 2005 om 12:32
4 Antwoorden / 2 Vragen

hallo cats

ja ik doe rechtstreeks zaken met medion ,heb het toestel bij trekpleister gekocht, en er zat 2 jaar garantie op .en net voor dat het afgelopen was ging mij oude toestel kapot .trekpleister heeft gezegt toen ik hem kocht ,als er iets aan was moest ik zelf met medion contact op nemen. dus dat heb ik gedaan . moest me toestel naar hun sturen,om te kijken wat er aan was,en hebben toen een nieuw toestel naar mij toegestuurt.dus ik dacht nou das een goeie servies datdat ik hem wilde aansluiten.blijkt het een duitstoestel tezijn. heb toen gebeld .en moest hem terug sturen om hem om teruilen voor nederlandstoestel. dat hebben ze gedaan maar was weer een duitstoestel.ze zouden een kabelset opsturen wat geschikt is voor nederland maar dat hebben ze nogsteeds niet gedaan.

soory voor de lange uitleg cats maar dan weet je hoe het is gegaan .alvast bedank op mij vraag

groetjes strozak

cats
door cats - Feb 14, 2005 om 14:04
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo strozak,

Ik ga er van uit, dat je te maken hebt met de ned.afd. van medion
http://www.medion.com/nl/
en niet met de duitse.
Het lijkt me verstandig, dat je ze op korte termijn oproept aan hun toezegging te voldoen, en dat je (stel een termijn, b.v. 8 dagen) als je niets ontvangt, je je probleem voor zult leggen aan de stichting ombudsman van de vara  . De info hierover kun je lezen op de home-pagina van deze Kasa-site.
Laat horen, wat hun reactie is.
(Heb je overigens contact met het duitse bedrijf, ga dan via bovenstaande link naar de nederlande tak.

Groet
cats

st
door strozak - Feb 15, 2005 om 10:16
4 Antwoorden / 2 Vragen

hoi cats

heb een mailtje gestuurd naar medion nederland ,ben benieuwd of ze nu iets gaan ondernemen.nog bedankt voor je hulp.

groetjes strozak

st
door strozak - Feb 26, 2005 om 14:18
4 Antwoorden / 2 Vragen

hoi cats dacht goed nieuwws te hebben medion belde me afgelopen maandag zelf op . om door tegen dat ze fout zaten en dat ze vertelde me dat ze de stekkerkabel op zoude sturen en die dan uitelijk donderdag binnen  zou kregen .maar ja dus weer niks ontvangen .heb ze gisteren een mail terug gestuurt dat ik het zat was en dat ik nu stappen ging ondernemen . had al eerder gezegt dat ik de stichting omroepsman zou in schakelen maar daar heben ze denk ik geen boodschap aan dus vraagje wat kan ik het beste gaan doen.

alvast bedankt  groetjes strozak