Wijziging zenderpakket kpn
Met ingang van 1 juli is het zenderpakket van digitale televisie van KPN gewijzigd. Eén van de wijzigingen is dat BBC Entertainment niet langer in het pakket zit. Ik krijg doorlopend berichten van KPN over van alles en nog wat - in mijn mailbox, via mijn televisie - maar KPN is er helaas niet in geslaagd mij van te voren van deze wijziging op de hoogte te brengen. Erg jammer, want ik keek deze zender graag en had ook een aantal programma's opgenomen via het opnamepakket, die ik nu ook niet meer terug kan kijken. Wilt u weten waarom ik dit niet gewoon aan KPN mail? Via de website van dit multimedia bedrijf kan je helaas geen berichten versturen!
Dat kan dus wel.
U kunt ze via het contactformulier benaderen.
https://kpn-customer.custhelp.com/app/ask_thd/session/L3RpbWUvMTQzNjczMjkzNi9zaWQvOUQyM2Zjcm0=
Niet dat dat helpt, want ze gaan voor u niet een zender apart activeren.
Hallo pauwtjezee,
..... Via de website van dit multimedia bedrijf kan je helaas geen berichten versturen!......
Natuurlijk wel.
Je kunt naar de website van KPN gaan: klik hier.
Daar klik je bovenaan op de knop 'Service & Contact'.
Dan kom je hier.
Als je dan naar beneden scrolt zie je rechts onderaan een envelop met 'mail ons' staan.
Als je daarop klikt kom je hier.
Klik op het product waarover je wilt mailen en kies een contactformulier.
Voor de link in de eerste reactie klik hier.
Met vr.gr.
Zij hebben medio mei 2015 de klanten, de abonnees, individueel schriftelijk geïnformeerd van alle wijzigingen. Daarbij kreeg de abonnee de mogelijk om het abonnement uiterlijk per 1 juli 2015 kosteloos te doen beëindigen al de klant het niet mee eens was met de wijzigingen.
Op het Forum van KPN kan je ook je berichtje achter laten, duurt 1 á 2 dagen voordat KPN Webcare daar zal reageren, en dan zullen ze dit intern kenbaar maken
Zij moeten ook kiezen, duurder maken zodat vele weglopen of zenders eruit gooien....
En zij moeten voor de meerderheid kiezen en niet elke klant keek deze zender...
helaas is elke zender geld en hoeveel verdienen we als we deze weg doen?
U mag weglopen.
Heb hetzelfde probleem ondervonden. Wij keken graag naar CBS Reaity. Dit is uit het pluspakket gehaald. In plaats hiervan zag ik een Turkse zender voorbij komen. Ik heb à la minute het extra pakket eraf gehaald want wat moet ik in hemelsnaam met een Turkse zender.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Pictogram op beginscherm plaatsen
Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer
Ervaringen met Poluno Amsterdam?
Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws.
Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver
...
Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer