pa
door pauwtjezee Jul 12, 2015 om 17:38
Elektronica & tv

Wijziging zenderpakket kpn

Met ingang van 1 juli is het zenderpakket van digitale televisie van KPN gewijzigd. Eén van de wijzigingen is dat BBC Entertainment niet langer in het pakket zit. Ik krijg doorlopend berichten van KPN over van alles en nog wat - in mijn mailbox, via mijn televisie - maar KPN is er helaas niet in geslaagd mij van te voren van deze wijziging op de hoogte te brengen. Erg jammer, want ik keek deze zender graag en had ook een aantal programma's opgenomen via het opnamepakket, die ik nu ook niet meer terug kan kijken. Wilt u weten waarom ik dit niet gewoon aan KPN mail? Via de website van dit multimedia bedrijf kan je helaas geen berichten versturen!

1255 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 12, 2015 om 22:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat kan dus wel.

U kunt ze via het contactformulier benaderen.



https://kpn-customer.custhelp.com/app/ask_thd/session/L3RpbWUvMTQzNjczMjkzNi9zaWQvOUQyM2Zjcm0=


Niet dat dat helpt, want ze gaan voor u niet een zender apart activeren.

edrick3
door edrick3 - Jul 13, 2015 om 10:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo pauwtjezee,

..... Via de website van dit multimedia bedrijf kan je helaas geen berichten versturen!......

Natuurlijk wel.
Je kunt naar de website van KPN gaan: klik hier.
Daar klik je bovenaan op de knop 'Service & Contact'.
Dan kom je hier.
Als je dan naar beneden scrolt zie je rechts onderaan een envelop met 'mail ons' staan.
Als je daarop klikt kom je hier.
Klik op het product waarover je wilt mailen en kies een contactformulier.

Voor de link in de eerste reactie klik hier.

Met vr.gr.

19
door 1953 - Jul 13, 2015 om 22:57
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Zij hebben medio mei 2015 de klanten, de abonnees, individueel schriftelijk geïnformeerd van alle wijzigingen. Daarbij kreeg de abonnee de mogelijk om het abonnement uiterlijk per 1 juli 2015 kosteloos te doen beëindigen al de klant het niet mee eens was met de wijzigingen.

ro
door robinflikkema - Jul 14, 2015 om 16:42
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op het Forum van KPN kan je ook je berichtje achter laten, duurt 1 á 2 dagen voordat KPN Webcare daar zal reageren, en dan zullen ze dit intern kenbaar maken

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 15, 2015 om 12:47
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Zij moeten ook kiezen, duurder maken zodat vele weglopen of zenders eruit gooien....

En zij moeten voor de meerderheid kiezen en niet elke klant keek deze zender...

helaas is elke zender geld en hoeveel verdienen we als we deze weg doen?

U mag weglopen.

wi
door winsdale - Jul 20, 2015 om 18:24
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Heb hetzelfde probleem ondervonden. Wij keken graag naar CBS Reaity. Dit is uit het pluspakket gehaald. In plaats hiervan zag ik een Turkse zender voorbij komen. Ik heb à la minute het extra pakket eraf gehaald want wat moet ik in hemelsnaam met een Turkse zender.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

empee
empee - Apr 27, 2024 om 20:44
Computers & telefonie

Pictogram op beginscherm plaatsen

Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer

Ye
Yennester - Nov 27, 2023 om 14:11
Winkels & webshops

Ervaringen met Poluno Amsterdam?

Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws. Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer