WLShop reageert niet op telefoontjes en mail
Op 16 december 2015 hebben wij een metaaldetector gekocht via bol.com. De metaaldetector is gekocht bij een externe verkoper. Nu krijgen we de metaaldetector niet goed afgesteld, en ik kon via mijn bol.com account contact op nemen met de verkoper van het apparaat. Hier werd niet op gereageerd. Na een antal keren proberen te bellen en contact te zoeken is het niet gelukt. Wel kreeg ik na de zoveelste poging bellen een sms bericht van de verkoper. Dit hield bij twee berichten ook weer op en tot nu toe nog een enkel teken van contact gehad.Het apparaat doet het nog steeds niet zoals het moet doen en ik wil graag geholpen worden. De externe verkoper van de metaaldetector is WLShop.nl 0612365154. Wat is nu handig om te doen?
![marita567](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/6f850efd0cf91871ecd60441e24e8e288e9a2855c60caa7d1986b4bba131152a.png)
hallo Jennifer94 ,
Staat dit ook niet in de gebruiksaanwijzing , hoe u de metaaldetector kunt afstellen ?
Tijger1 heeft gelijk tel.nr kantoor werkt niet .
Dit staat in hun voorwaarden : Niet-zichtbare gebreken dient de koper binnen 5 werkdagen na ontdekking schriftelijk onder vermelding van de factuurgegevens te melden aan WL Productions
Indien de koper geen melding maakt van gebreken of klachten binnen de genoemde termijnen, wordt zijn klacht niet in behandeling genomen en vervallen zijn rechten
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Wat een flut bedrijf. De vaste lijn is buiten gebruik en de mobiel kunnen ze niet opnemen. Heeft u hierover al contact opgenomen met Bol? Die geven tenslotte een platform aan die prutsers.
Topantwoord
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Op de site van Bol lees ik dat u via uw Bol account en bestellingen contact op kunt nemen met de verkoper. Maar ik zou sowieso een klacht indienen bij Bol.
Het handigst lijkt het mij om, al dan niet online, de gebruiksaanwijzing goed door te lezen. Apparaat kan kapot zijn, van slechte kwaliteit, of je doet zelf iets niet goed.
@tijger1: op het vaste tel.nr. is er tijdelijk geen bereik, krijg ik te horen. Storing provider misschien?
![marita567](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/6f850efd0cf91871ecd60441e24e8e288e9a2855c60caa7d1986b4bba131152a.png)
ik krijg helemaal niks te horen .
Tja, ik wel.
Het klopt dat je te horen krijgt dat ze tijdelijk niet bereikbaar zijn maar dit is dan inmiddels meer dan 2 maanden zo. De gebruiksaanwijzing heb ik al meerder malen stap voor stap uitgevoerd. Het afstellen staat nergens beschreven. Ook heb ik al via mijn bol.com account contact proberen op te nemen. Ook hier krijg ik geen reactie op. Ik snap dat ik de metaaldetector nu niet meer terug kan sturen, maar het gaat mij erom dat ik gewoon even iemand aan telefoon wil die mij wellicht kan helpen.
Topantwoord
![zoekster1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/cce8ce6981654e48cfd2abe568f7f0f4272b8a40eb64c0797c0c119c5112e0b1.png)
Inderdaad klacht indienen bij Bol.com. Doe het per mail via de site, aan de telefoon wordt u waarschijnlijk niet goed geholpen.
En als u facebook heeft, doe het dan ook op de facebookpagina van Bol.com. Dan gaan dingen vaak wat sneller.
U zou ook eventueel langs kunnen gaan.
WL Productions | ||
Jan Steenlaan 69 | ||
3904 XN Veenendaal |
Overigens heeft Action een metaaldetector voor 14,95.
Contact opnemen met Bol.com heeft echt geen enkele zin. Zeker niet voor een kwestie als 'niet bereikbaar' zijn.
Zie dat ze op FB en Twitter ook al heel lang niet meer actief zijn.
Weet niet wat je voor dat ding betaalt hebt, maar je er zitten, afhankelijk van de prijs, grote kwaliteitsverschilllen in metaaldetectors. Die van de Action bijvoorbeeld is leuk voor de kinderen.
Ik heb 70 euro voor de metaaldetecor betaald. Ik heb bol.com wel benaderd kijk wel wat eruit komt!
Er staan 2 recente advertenties op Marktplaats van WL Productions (=WLShop).
Doe je in 1e instantie voor als eventuele koper van dat ding, en na reactie verkoper overgaan tot het werkelijke probleem http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/licht-en-laser/m1021926316-luxibel-lx114-smart-led-par-7-x-6-w-warm-koudwitte-leds.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
P.S. Spreek zijn voicemail in (als hij niet op neemt) en zeg dat je wat vragen hebt over die Luxibel die hij te koop heeft en vraag hem terug te bellen op .......
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
![Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/b215dbe6cd2631b4af386eabbd20baa733a0f8ba.png)
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer