ar
door arti3007 Aug 5, 2010 om 09:11
Elektronica & tv

Ziggo verhoogt prijs van EreDivisie Live

Ik vindt het triest dat er bij er weer een prijsverhoging komt!
Ik kijk met plezier naar ere divisie Live.
Nu komt kanaal 421 in HD (wat ik niet heb!).
Laat de HD kijkers lekker betalen en laat mijn abonnement niet duurder worden!

Ik zie alleen maar de prijs stijgen, dingen weggaan die ik graag keek en er komen alleen maar HD producten terug, waar ik geheel niets aan heb.

Dat ziggo nu eens stopt met die onzin, zo werken zij gewoon in de hand dat mensen illegaal gaan kijken!

1518 8 Rapporteer

mi
door milady - Aug 5, 2010 om 15:25
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben het helemaal met je eens, wat ziggo ook doet is als je z'n pakket van 9,95 heb dat ze er dan gewoon zenders uithalen en er een nieuw pakket van maken.
Tja eerst keek iedereen alleen analoog tv die inmiddels ook aardig uitgekleed is qua pakket en zijn vele overgestapt naar digitaal en door zenders nu naar HD te verplaatsen krijg ik sterk de indruk dat men iedereen naar de HD pakketen wil krijgen.

la
door lammi - Aug 5, 2010 om 15:30
32 Antwoorden / 2 Vragen

eredivisielive zal alleen maar duurder worden aangezien ze nog meer HD zenders gaan toevoegen. dit is pas het begin, denk ik.

an
door anicu - Aug 5, 2010 om 16:33
110 Antwoorden / 0 Vragen

De eredivisie wordt duurder omdat de clubs niet met geld kunnen omgaan. En omdat Ziggo dat graag wil uitzenden, gaan de kabelprijzen omhoog.
Vraag en aanbod.
Maar je hoeft toch geen Ziggo te hebben om TV te kijken? Satelliet-ontvangst, glasvezel, TV via ADSL, keuze genoeg.
Overigens stopt Ziggo zeker niet met die onzin omdat er veel mensen zijn die dit WEL willen zien in HD. Je hebt blijkbaar "pech" en dat is dan toch weer jammer.

ga
door gamemuis - Aug 5, 2010 om 16:51
36 Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp niet zo goed waarom de prijs van eredivisie live omhoog moet omdat je die nu ook in hd kunt kijken. Je kunt toch immers alleen hd kijken als je een hd pakket hebt bij ziggo toch? Dus de mensen zonder hd pakket maar met eredivisie live pakket moeten meer geld gaan betalen voor noppes, Doe dan alleen een prijsverhoging bij de mensen met een eredivisie EN een hd pakket zou ik zeggen.

Of heeft ts (of ik) de prijswijziging verkeerd begrepen en kunnen mensen met een eredivisie live pakket, deze nu ook in hd kijken (zonder hd pakket)? Dan vindt ik de prijsstijging wel terecht.

pr
door prinspils - Aug 5, 2010 om 18:37
88 Antwoorden / 9 Vragen

De enige reëele oplossing lijkt mij is het abonnment van Eredivisie Live massaal bij ZIGGO opzeggen door de abonnee's, zodat ze dan nog een handjevol abonnee's overhouden en misschien water bij de wijn gaan doen.

la
door lammi - Aug 5, 2010 om 21:14
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=gamemuis schreef op donderdag 5 aug 2010, 16:51]Ik begrijp niet zo goed waarom de prijs van eredivisie live omhoog moet omdat je die nu ook in hd kunt kijken. Je kunt toch immers alleen hd kijken als je een hd pakket hebt bij ziggo toch? Dus de mensen zonder hd pakket maar met eredivisie live pakket moeten meer geld gaan betalen voor noppes, Doe dan alleen een prijsverhoging bij de mensen met een eredivisie EN een hd pakket zou ik zeggen.

Of heeft ts (of ik) de prijswijziging verkeerd begrepen en kunnen mensen met een eredivisie live pakket, deze nu ook in hd kijken (zonder hd pakket)? Dan vindt ik de prijsstijging wel terecht.[quote=gamemuis schreef op donderdag 5 aug 2010, 16:51]Ik begrijp niet zo goed waarom de prijs van eredivisie live omhoog moet omdat je die nu ook in hd kunt kijken. Je kunt toch immers alleen hd kijken als je een hd pakket hebt bij ziggo toch? Dus de mensen zonder hd pakket maar met eredivisie live pakket moeten meer geld gaan betalen voor noppes, Doe dan alleen een prijsverhoging bij de mensen met een eredivisie EN een hd pakket zou ik zeggen.

Of heeft ts (of ik) de prijswijziging verkeerd begrepen en kunnen mensen met een eredivisie live pakket, deze nu ook in hd kijken (zonder hd pakket)? Dan vindt ik de prijsstijging wel terecht.

deze prijsverhoging geldt voor iedereen die eredivisie live heeft. ook dus als je geen HD kijkt.

ziggo_alex
door ziggo_alex - Aug 6, 2010 om 08:20
33 Antwoorden / 0 Vragen

@gamemuis

Als je de eredivisie in HD wilt bekijken dan ben je alleen een HD decoder nodig en een tv die dit kan afspelen.
Je hoeft echter niet, apart nog, het HD pakket van Ziggo afnemen.

Omdat deze zender er bij komt gaat de prijs per 1 september 2 euro omhoog, naar 16,95 per maand.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

ga
door gamemuis - Aug 6, 2010 om 09:52
36 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ziggo_alex schreef op vrijdag 6 aug 2010, 08:20]@gamemuis

Als je de eredivisie in HD wilt bekijken dan ben je alleen een HD decoder nodig en een tv die dit kan afspelen.
Je hoeft echter niet, apart nog, het HD pakket van Ziggo afnemen.

Omdat deze zender er bij komt gaat de prijs per 1 september 2 euro omhoog, naar 16,95 per maand.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Dank je wel Alex, dat is een duidelijk antwoord op mijn vraag.
In mijn vorige reactie zei ik dat ik in dit geval de prijsstijging dan terecht vindt.

Ik heb hier nu even over nagedacht en eigenlijk vindt ik het niet terecht want mensen zonder hd decoder of hd (zoals de topicstarter) zijn nu toch de dupe van deze prijsstijging.

Is het niet mogelijk om 2 eredivisie pakketten aan te bieden? 1 zonder hd voor de oude prijs en 1 met hd voor de nieuwe prijs? Dat lijkt me wel zo klantvriendelijk.