nw
door nwpm Mar 6, 2009 om 15:11
Garantie & verzekeringen

Aansprakelijkheidsverzekreing

Ik heb een verzekering aansprakelijkheid bedrijven.Het verzekerd bedrag betrof altijd E 500.000,--. Dit is ook altijd voldoende geweest, sowieso heb ik deze verzekering nog nooit aan hoeven spreken maar indien dit nodig zou zijn is het verzekerde bedrag ruim voldoende. Nu ontvang ik voor dit jaar een nieuwe polis met een brief waarin staat dat er op Europees niveau is afgesproken dat alle premies verhoogd worden. Ik ben nu verzekerd voor E 2.500.000,--. En mijn premie is 120% verhoogd!!.


Mijn vraag: Klopt dit en kan men kleine bedrijven niet voor een lager bedrag verzekeren en als dit inderdaad zo is kan ik mijn verzekering bij deze maatschappij per direct opzeggen? Is dat nog steeds zo dat als iets wijzigt je verplichting dan vervalt en hoe snel moet ik dan zijn?


Alvast bedankt voor jullie reacties

463 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 6, 2009 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


Bel eens even met de KvK. Daar zitten de specialisten.


Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Mar 6, 2009 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

--waarin staat dat er op Europees niveau is afgesproken dat alle premies verhoogd worden--  --kan ik mijn verzekering bij deze maatschappij per direct opzeggen? --


Als dat een afspraak is verwacht ik dat je dan bij elke verzekering tegen hetzelfde probleem zal aanlopen, dus ik zou het eerst goed nagaan voor je op gaat zeggen eventueel dan.


 

ve
door verwijderd - Mar 6, 2009 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

oek eens met google naar bedrijfsaansprakelijkheids verzekeringen dan kan je gewwoon vrijblijvend een offerte aanvragen er zijn hier vele gelegenheden beschikbaar.


Valerius

ve
door verwijderd - Mar 7, 2009 om 08:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag nwpm:

Je zult ook een aansprakelijkheidsverzekering particulieren hebben. Als ik me niet vergis is de dekking daarvan een aantal jaren geleden al op €2000000,-- gebracht.

Dat je het nog nooit nodig bent geweest zegt niets: morgen kun je aan de beurt zijn. Edsel Murphy, meer dan 30 jaar geleden over zijn Wet van behoud van ellende: "If anything can go wrong, it will!"

Probeer eens hoeveel je voor die dekking moet betalen bij een onderlinge verzekeringsmij, zoals Univé. Die zijn opgericht om tegenwicht te bieden aan de grote mijen al N.N., Delta Loyd enz.

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2009 om 08:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ga zeker verder even informeren en ik blijf ook verzekerd natuurlijk. Maar via Kassa krijg ik altijd een aantal tips en adviezen waar ik via de de kvk en direct bij de maatschappijen niet aan zou hebben gedacht. Zeker niet op het gebied van verzekeringen!


Bedankt voor jullie reacties

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer