hmpf
door hmpf Dec 12, 2014 om 18:24
Garantie & verzekeringen

ANWB Partnerpas

Per 1 januari biedt ANWB de GRATIS partnerpas voor een jaar. Daarna wordt de pas € 5,- in 2016.
Wij betaalden tot nog toe € 35,- per jaar extra voor die pas.
Na navraag blijkt dat we het komende jaar eveneens € 35,- extra voor die voor anderen gratis pas moeten betalen omdat we 'niet tijdig opgezegd hebben'. Daarna betalen we net als alle anderen € 5,-.

Dat is toch niet fair? Of zie ik het verkeerd.
Graag hoor ik van u.

Groeten van Helen

1490 10 Rapporteer

hmpf
door hmpf - Dec 12, 2014 om 18:31
122 Antwoorden / 60 Vragen

Navraag is gedaan in de ANWB-winkel in Assen. Ik heb ANWB ook gemaild. Ben wel benieuwd wat ze zullen zeggen.
Helen

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2014 om 18:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hmpf,

Ja, voor je gevoel is dat niet fair, maar het is wel conform de regels.
Je hebt die pas niet vóór 15 november opgezegd en dus betaal je weer voor 2015.
Dat ze nu een 'lokkertje' hebben om nieuwe leden binnen te halen ....
Helaas, het is niet anders.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Dec 12, 2014 om 22:52
16835 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hmpf schreef op vrijdag 12 dec 2014, 18:31]Navraag is gedaan in de ANWB-winkel in Assen. Ik heb ANWB ook gemaild. Ben wel benieuwd wat ze zullen zeggen.
Helen

Ze zullen zeggen wat @edrick3 al schrijft, dus vette pech.

me
door mein33 - Dec 13, 2014 om 11:22
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Bestaande klanten, het maakt niet uit bij welk abonnement, lidmaatschap of bedrijf dan ook, worden altijd aan de lopende contracten gehouden en vissen dus altijd achter het net.
Lokkertjes zijn voor nieuwe klanten of leden en gaan (meestal) aan de neus van bestaande klanten of leden voorbij.
Naast de extra kosten die u mogelijk al moet maken voor de nieuwe abonnementsvormen bent u ook nog eens de dupe van de wijziging in de voorwaarden van de partnerpas omdat de ANWB u, en vele andere leden met u, houdt aan uw huidige contract.
Vergeet niet, voor alle zekerheid, uw huidige partnerpas abonnement tijdig (voor 15 nov. 2015 ) op te zeggen.

hmpf
door hmpf - Dec 13, 2014 om 15:17
122 Antwoorden / 60 Vragen

Bedankt voor uw reacties. Dat zal dan wel de boodschap zijn. Had de link nog niet gelegd met het winnen van nieuwe leden. Dacht dat het een kleine tegemoetkoming was in verband met de nu veel duurdere 'paketten'.

Groeten van Helen

mahadma
door mahadma - Dec 13, 2014 om 16:05
11544 Antwoorden / 51 Vragen

in verband met de nu veel duurdere 'paketten'.

U kunt ook schrijven: in verband met de nieuwe paketten, want voor de een is het goedkoper. Nee ik ben niet werkzaam bij de ANWB. Maar ze hebben het aantal verschillende pakketten wegens onduidelijkheden aan de kant van de weg (uiteindelijk) verminderd naar een meer overzichtelijk aantal, dus voor één wellicht goedkoper, voor de ander een beetje duurder. Maar als u de kampioen leest en de post leest kom je achter veel informatie, doe je dat niet, dan loop je achter de feiten aan.

Maar als u het nu niet mee eens bent, zeg dan nu meteen op en bewaard de bevestiging en dan ben je er per 31-12-2015 vanaf.

Persoonlijk vraag ik me wel eens af, waarom er zoveel mensen alles slikken qua autokosten (benzine, belastingen enz) maar die paar tientjes van de pechhulp niet accepteren. Ze staan wel voor je klaar. En ik werk nog steeds niet bij de ANWB.

hmpf
door hmpf - Dec 19, 2014 om 19:16
122 Antwoorden / 60 Vragen

Ik heb inmiddels contact gehad met de ANWB en die heeft verheldering gegeven en het keurig opgelost.

Groeten van Helen

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2014 om 19:27
16835 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hmpf schreef op vrijdag 19 dec 2014, 19:16]Ik heb inmiddels contact gehad met de ANWB en die heeft verheldering gegeven en het keurig opgelost.

Groeten van Helen

Maar nu laat u ons in het ongewisse hoe de keurige oplossing is. Kunnen wij dan ook weer iets van leren. Met vriendelijke groet.

hmpf
door hmpf - Dec 19, 2014 om 19:39
122 Antwoorden / 60 Vragen

U heeft gelijk.

Er was iets anders aan de orde: wij bleken een partnerlidmaatschap te hebben die helemaal niet nodig is; mijn partner en ik delen een auto en rijden nooit in een andere dan de onze.
Ze hebben aangeboden ons partnerlidmaatschap om te zetten in een partnerpas die veel goedkoper is.

Groeten van Helen

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2014 om 19:46
16835 Antwoorden / 108 Vragen

@hmpf, okay, dit is duidelijk en fijn dat de ANWB u tegemoet is gekomen. Met vriendelijk groet.