ga
door gabriellafi Dec 5, 2013 om 15:40
Garantie & verzekeringen

Garantieplus verzekering It's(failliet)

Ik heb in maart 2010 een tv gekocht van 2200,- bij It's. Vanuit Samsung was er een verzekering van maar 2 jaar en heb daarom besloten om voor 179,95 via It's een extra verzekering aan te schaffen. Inmiddels is It's failliet en is mijn tv nu kapot. De garantie loopt tot maart 2014 alleen kan ik nergens terecht! Ik heb contact opgenomen met het bedrijf dat de verzekeringen van It's heeft overgenomen (eureko) maar die behandelen alleen de verzekeringen tot 2009. Heb de curator van het faillissement opgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand welk bedrijf de verzekeringen heeft overgenomen van 2010. Op mijn factuur staat nergens een naam, alleen het certificaatnummer en "GarantiePlus"

3039 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2013 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo gabriellafi,

Je kunt bij Expert terecht.

Lees hier.

In de garantievoorwaarden van uw product kunt u nakijken of er nog fabrieksgarantie is. Zo ja, vraag de fabrikant of importeur dan om een oplossing. Naast de fabrikant kunt u bij een klacht over een product ook de verkoper aanspreken. Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert.

Suc6

ga
door gabriellafi - Dec 5, 2013 om 23:43
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor u reactie! Heb bij expert gekeken en die behandelen de garantie verzekeringen van eureko, en helaas is dat tot 2009. Mijne is in 2010 afgesloten. Er staat nergens bij wie It's die verzekering heeft afgesloten in 2010.

=edrick3 schreef op donderdag 5 dec 2013, 16:01: Hallo gabriellafi,

Je kunt bij Expert terecht.

Lees hier.

In de garantievoorwaarden van uw product kunt u nakijken of er nog fabrieksgarantie is. Zo ja, vraag de fabrikant of importeur dan om een oplossing. Naast de fabrikant kunt u bij een klacht over een product ook de verkoper aanspreken. Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert.

Suc6

si
door simonkabelfoon - Dec 5, 2013 om 23:53
72 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waarschijnlijk kunt u hier terecht:

?Actua Garantie-Verzekering belt u: 010-4477100

Zie ook verder op http://www.itselectronics.nl/service/its-electronics-voor-maart-2011

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer