ga
door gabriellafi Dec 5, 2013 om 15:40
Garantie & verzekeringen

Garantieplus verzekering It's(failliet)

Ik heb in maart 2010 een tv gekocht van 2200,- bij It's. Vanuit Samsung was er een verzekering van maar 2 jaar en heb daarom besloten om voor 179,95 via It's een extra verzekering aan te schaffen. Inmiddels is It's failliet en is mijn tv nu kapot. De garantie loopt tot maart 2014 alleen kan ik nergens terecht! Ik heb contact opgenomen met het bedrijf dat de verzekeringen van It's heeft overgenomen (eureko) maar die behandelen alleen de verzekeringen tot 2009. Heb de curator van het faillissement opgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand welk bedrijf de verzekeringen heeft overgenomen van 2010. Op mijn factuur staat nergens een naam, alleen het certificaatnummer en "GarantiePlus"

3039 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2013 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gabriellafi,

Je kunt bij Expert terecht.

Lees hier.

In de garantievoorwaarden van uw product kunt u nakijken of er nog fabrieksgarantie is. Zo ja, vraag de fabrikant of importeur dan om een oplossing. Naast de fabrikant kunt u bij een klacht over een product ook de verkoper aanspreken. Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert.

Suc6

ga
door gabriellafi - Dec 5, 2013 om 23:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor u reactie! Heb bij expert gekeken en die behandelen de garantie verzekeringen van eureko, en helaas is dat tot 2009. Mijne is in 2010 afgesloten. Er staat nergens bij wie It's die verzekering heeft afgesloten in 2010.

=edrick3 schreef op donderdag 5 dec 2013, 16:01: Hallo gabriellafi,

Je kunt bij Expert terecht.

Lees hier.

In de garantievoorwaarden van uw product kunt u nakijken of er nog fabrieksgarantie is. Zo ja, vraag de fabrikant of importeur dan om een oplossing. Naast de fabrikant kunt u bij een klacht over een product ook de verkoper aanspreken. Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert.

Suc6

si
door simonkabelfoon - Dec 5, 2013 om 23:53
72 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk kunt u hier terecht:

?Actua Garantie-Verzekering belt u: 010-4477100

Zie ook verder op http://www.itselectronics.nl/service/its-electronics-voor-maart-2011