qu
door quinny79 Dec 30, 2005 om 06:36
Garantie & verzekeringen

Per maand

hallo, ik betaal mijn autoverzekering per kwartaal, ik heb bij mijn autoverzekering aangegeven dat ik het per maand wil betalen. Financieel kwam dat beter uit. Nu kreeg ik te horen dat ik te laat ben met het doorgeven, Dus ik moet nu in 2006 weer per kwartaal betalen. Ben bij Delta Lloyd verzekerd, wie heeft dit ook meegemaakt?

362 2 Rapporteer

pekogi
door pekogi - Dec 30, 2005 om 07:54
143 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad gaat dit soort wijzigingen over het algemeen per premievervaldatum. Daar kun je niets aan doen. Het enige dat overblijft is een brief schrijven met het verzoek om toch tot maandpremie over te gaan omdat je anders in financiële problemen komt. Best kans dat het lukt. Ook verzekeringsmaatschappijen hebben liever een klant die blijft.  Succes ermee en een fijne jaarwisseling.

scroogy
door scroogy - Dec 30, 2005 om 17:19
367 Antwoorden / 20 Vragen

De betaaltermijn aanpassen gaat over het algemeen pas na verstrijken van de lopende betaaltermijn ofwel na het lopende verzekeringsjaar.

Heb je er rekening mee gehouden dat je bij maandelijke betaling waarschijnlijk duurder uit bent.