ellencc
door ellencc Oct 26, 2013 om 16:32
Garantie & verzekeringen

Verzekering stopt uitbetalen

Ik moet nog 151 euro eigenbijdrage betalen. Nu kreeg ik een brief van een incasso bureau dat als ik niet voor 15 november betaal de verzekering IZZ, geen betalingen meer doet aan derden via mijn aanvullende verzekering.
Ik zou hier over een brief van mijn verzekering willen krijgen en niet van e.o,a incassobureau, mag dit zo maar.
Ik kan dan ook wel stoppen met het betalen van mijn aanvullende verzekering.

849 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2013 om 16:53
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Heeft u het over 2012 of dit jaar?

zoekster
door zoekster - Oct 26, 2013 om 16:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U heeft een betalingsherinnering gekregen? De eerste of is er al eerder een herinnering verstuurd? Dat traject is waarschijnlijk uitbesteed aan een incassobureau in dienst van IZZ/

Ik neem aan dat u die 151 euro niet kunt betalen.Het beste wat u nu kunt doen is in contact treden met IZZ en verzoeken om een betalingsregeling, zodat ook uw aanvullende verzekering geldig blijft.

Ze gaan u de aanvullende verzekering weigeren, omdat ze de basisverzekering niet kunnen weigeren. Iedereen recht heeft op basiszorg, zelfs als je in de schulden zit.

ellencc
door ellencc - Oct 26, 2013 om 18:51
31 Antwoorden / 6 Vragen

Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Volgens mij om dit jaar. Loop geen cent achter met de premie omdat meteen van mijn salaris af gaat. Ik vind het alleen idioot dat de verzekering mij niet zelf schrijft.

diumenge
door diumenge - Oct 26, 2013 om 19:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Al contact hierover gehad met de verzekeraar? Misschien is er sprake van een misverstand.

tijger1
door tijger1 - Oct 26, 2013 om 21:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt geen opgave gekregen van dat incassobureau? Had u uw eigen risico over 2012 al volbetaald naar uw idee?