jk
door jkooij1949 Sep 25, 2017 om 14:27
Garantie & verzekeringen

Waar moet in zijn voor vragen over het artikel "teveel betalen voor uitvaarten."

In  de nieuwsbrief van KASSA van vrijdag 22 september 2017 staat het artikel: "Nabestaanden betalen teveel voor uitvaarten.

Mijn vrouw is afgelopen woensdag overleden en nu blijkt dat we ook moeten bijbetalen.

In het verleden hadden we een Natura-verzekering bij NUVA. Deze is op een bepaald moment overgegaan naar Yarden.

Ik heb brieven daarover nog wel.

Nu wil ik graag weten of ik ook "Opgelicht" word Yarden.

En waar ik informatie kan kijken om te bekijken wat mij te doen staat.

Vriendelijke groet. J. Kooij

1525 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door george321 - Sep 25, 2017 om 14:35
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gecondoleerd en sterkte met uw verlies.

Vergelijk aub wat er in uw polis staat als dekking met bedragen en wat er op de factuur staat die u tot bijbetaling vraagt.
Als u (als voorbeeld) een koffietafel achteraf van 50 personen was verzekerd en er zijn 100 personen geweest, dan snapt u waar het verschil zit.Wel kan er van de "niet afgenomen" verzekerde dingen wat heen en weer geschoven worden, maar U bent degene die de polis en de rekening heeft. Ook natura verzekeringen kennen grenzen.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2017 om 15:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Als u een jaar of tien geleden ook een brief gehad hebt van Yarden met gejammer dat ze de natura uitvaarten niet meer voor die polis kunnen verzorgen, maar dat u ineens maar voor een bepaald bedrag voor de uitvaart verzekerd bent, durf ik met een gerust hart te stellen dat Yarden u ook probeert op te lichten. 

Wat u te doen staat, is vooralsnog NIET betalen. 

Ik zal proberen een link te zoeken, waarin u kunt lezen wat u moet doen.

Po
door Pontiac - Sep 25, 2017 om 15:40
131 Antwoorden / 5 Vragen
0

Tot onze spijt maakten wij als kinderen het zelfde mee bij de crematie van ons mam , we zijn om de tafel gaan zitten met de begravenis ondernemer in Zwolle en deze verklaarde dat alles gedekt was maar wij moesten toch ruim 500 euro na/bij betalen en na info bleek dus ook dat Yarden hier de polis had overgenomen van de oorspronkelijke verzekerings maatschappij .Links of rechts om je haalt bakzijl bij deze geslepen jonges/meisjes van Yarden.

tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2017 om 15:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1
tijger1
door tijger1 - Sep 25, 2017 om 15:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Dit stond er in de Volkskrant.

https://www.volkskrant.nl/economie/yarden-laat-families-na-uitvaart-tot-wel-duizenden-euro-s-extra-betalen~a4517875/

Uiteindelijk moet u bij het Kifid zijn, als Yarden niet overstag gaat.

jo
door jorisw - Sep 25, 2017 om 19:02
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Laat dit een les voor anderen zijn: gewoon lekker zelf sparen voor je begrafenis en deze "verzekeraars" links laten liggen. Bij de meeste uitvaartverzekeringen betaal je uiteindelijk meer aan premie dan wat je krijgt.

tijger1
door tijger1 - Sep 26, 2017 om 10:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Voor uw gemak.

http://www.hansvrij.nl

i
nlogcode:   6

uitvaart

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ta
tango4 - Jan 4, 2024 om 19:50
Vrije tijd & tuin

Hoe kan ik Post nl bewegen om mijn post te leveren

Sinds 25 november 2023 krijg ik al bijna geen post meer van Postnl, terwijl volgens hun app wel post onderweg is en er zijn belangrijke poststukken bij zoals een sim kaart. Heb bij Lebara al 3 keer een sim kaart aangevraagd en terwijl ze op de app van Post nl staan worden ze maar niet geleverd. Het commentaar is dat ze er weinig aan kunnen doen en ik maar gewoon moet afwachten of dat ik teveel vri ... Lees meer

Bi
Biasp - Jun 20, 2024 om 10:41
Elektronica & tv
Tv kan bij plaatselijke ondernemer niet retourneren

Tv kan bij plaatselijke ondernemer niet retourneren

Wel als deze online bij hun gekocht zou zijn.
Er bestaat toch een herroepingsrecht.
Ik zou gewoon deze tweede TV a € 1199, ook moeten kunnen retourneren bij de plaatselijke ondernemer. nadat ik heb gezien dat wij blijkbaar wel een heel oud showmodel hebben gekocht. En het geld terug moeten kunnen krijgen. Lees meer

Be
Bereket - Jun 20, 2024 om 12:19
Vakantie & reizen

Ik wil graag weten of er meer klachten zijn over Canal Digitaal

Hallo ik heb een flex abonnement bij Canal Digitaal. Nu hebben zij in mei bij de Astra Sateliet de transponders veranderd waardoor ik geen ontvangt meer heb. Om weer via de sateliet te kunnen kijken moet eerst de software geupt-date worden via de dealer. Ik heb extra kosten moeten maken om tijdens de vakantie TV te kunnen kijken. Nu krijg ik wel een maand extra voor mijn flex abonnement maar mijn ... Lees meer