mm
door mmsr Jul 12, 2006 om 12:44
Garantie & verzekeringen

Wachten op teveel betaald bedrag AGIS

Mijn ouders hebben per ongeluk op 30-jan nog betaald voor de maand februari terwijl de zorg.verz was opgezegd per 1-jan. Sinds feb tot en met heden proberen we EUR247.46 van AGIS terug te vorderen zonder succes. Mijn moeder had met een verkeerd referentienummer de nota op 30-01 betaald en AGIS kan het niet vinden in de systemen. We zijn nu 5 maanden bezig geweest met bellen,faxen en het loket te bezoeken. Wij willen nu het geld terug zien en rente over de 5 maanden eisen plus een tegenmoetkoming voor bezine en telefoonkosten. Weet iemand misschien of dit mogelijk is? Het is toch belachelijk dat AGIS 5 MAANDEN lang geld achterhoud?

mvg,

Marco

644 3 Rapporteer

johandv
door johandv - Jul 12, 2006 om 21:51
94 Antwoorden / 4 Vragen

In eerste instantie ligt de fout bij uw moeder doordat zij een onjuist ref.nummer van AGIS opgaf. Kan zij door middel vam bv een bankafschrift aantonen dat het bedrag inderdaad door haar betaald is? In dat geval kunt U AGIS hiervan een kopie sturen en erop aandringen dat een en ander thans snel wordt afgehandeld.

ho
door hoofmark - Jul 29, 2006 om 10:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik werk zelf bij Agis en ik weet dat Agis hier heel correct mee omgaat! Bij elk bedrijf gebeuren er weleens dingen die NIET goed gaan! Hier ligt natuurlijk in eerste instantie de fout bij uw moeder.

Mischien moet je eens bellen met Agis en vragen naar de afdeling debiteuren!

mm
door mmsr - Aug 3, 2006 om 09:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

De fout ligt in eerste instantie bij mijn moeder, dat klopt. Maar de fout was door ons al snel genoeg opgemerkt. In februari namelijk. Vervolgens zijn we naar de bank geweest, met facturen naar het agis kantoor geweest. Oneindig keer gebeld gefaxt, onlogische respons gekregen op onze klachten. En heden wachten wij nog steeds op ons geld.