mm
door mmsr Jul 12, 2006 om 12:44
Garantie & verzekeringen

Wachten op teveel betaald bedrag AGIS

Mijn ouders hebben per ongeluk op 30-jan nog betaald voor de maand februari terwijl de zorg.verz was opgezegd per 1-jan. Sinds feb tot en met heden proberen we EUR247.46 van AGIS terug te vorderen zonder succes. Mijn moeder had met een verkeerd referentienummer de nota op 30-01 betaald en AGIS kan het niet vinden in de systemen. We zijn nu 5 maanden bezig geweest met bellen,faxen en het loket te bezoeken. Wij willen nu het geld terug zien en rente over de 5 maanden eisen plus een tegenmoetkoming voor bezine en telefoonkosten. Weet iemand misschien of dit mogelijk is? Het is toch belachelijk dat AGIS 5 MAANDEN lang geld achterhoud?

mvg,

Marco

644 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

johandv
door johandv - Jul 12, 2006 om 21:51
94 Antwoorden / 4 Vragen
0

In eerste instantie ligt de fout bij uw moeder doordat zij een onjuist ref.nummer van AGIS opgaf. Kan zij door middel vam bv een bankafschrift aantonen dat het bedrag inderdaad door haar betaald is? In dat geval kunt U AGIS hiervan een kopie sturen en erop aandringen dat een en ander thans snel wordt afgehandeld.

ho
door hoofmark - Jul 29, 2006 om 10:28
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik werk zelf bij Agis en ik weet dat Agis hier heel correct mee omgaat! Bij elk bedrijf gebeuren er weleens dingen die NIET goed gaan! Hier ligt natuurlijk in eerste instantie de fout bij uw moeder.


Mischien moet je eens bellen met Agis en vragen naar de afdeling debiteuren!

mm
door mmsr - Aug 3, 2006 om 09:28
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

De fout ligt in eerste instantie bij mijn moeder, dat klopt. Maar de fout was door ons al snel genoeg opgemerkt. In februari namelijk. Vervolgens zijn we naar de bank geweest, met facturen naar het agis kantoor geweest. Oneindig keer gebeld gefaxt, onlogische respons gekregen op onze klachten. En heden wachten wij nog steeds op ons geld.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Jaap Matser - Jun 4, 2024 om 09:04
Geldzaken & recht

Abonnement opgezegd, maar krijg een tegoedbon

Mijn kleindochter had een abonnement op het blad Meiden van ons gekregen.
Daar is ze intussen op uitgekeken.
Daarom wilde ik dit opzeggen.
Nu blijkt dat het intussen stilzwijgend met een jaar verlengd is.
Je kunt wel per maand opzeggen, wat ik dan ook gedaan heb.
De kosten van 1 maand pls wat extra moet ik terecht betalen.
Vorr de rest van het al geincasseerde jaarbed ... Lees meer

ma
margabouwman - Jan 9, 2024 om 15:37
Winkels & webshops

Is Vlagzo bij jullie bekend

Wij als Dorpsbelang Menaldum hebben begin oktober voor 1200,- euro aan vlaggen bij hun besteld. Deze zijn tot op heden niet geleverd en we krijgen de ene smoes na de andere te horen. Nu hebben we om ons geld terug gevraagd. En ze blijven volhouden dat de vlaggen gemaakt zijn maar weten ze niet waar ze zijn. Als we google reviews lezen (helaas te laat gedaan), lezen we van anderen exact hetzelfde v ... Lees meer

He
Hetty oorbeek - May 29, 2024 om 22:24
Geldzaken & recht
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie

Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan 
dit is zelfs een goedkope shag 
dit kunnen mensen niet meer betalen toch 

Mvg hetty oorbeek Lees meer