Wachten op teveel betaald bedrag AGIS
Mijn ouders hebben per ongeluk op 30-jan nog betaald voor de maand februari terwijl de zorg.verz was opgezegd per 1-jan. Sinds feb tot en met heden proberen we EUR247.46 van AGIS terug te vorderen zonder succes. Mijn moeder had met een verkeerd referentienummer de nota op 30-01 betaald en AGIS kan het niet vinden in de systemen. We zijn nu 5 maanden bezig geweest met bellen,faxen en het loket te bezoeken. Wij willen nu het geld terug zien en rente over de 5 maanden eisen plus een tegenmoetkoming voor bezine en telefoonkosten. Weet iemand misschien of dit mogelijk is? Het is toch belachelijk dat AGIS 5 MAANDEN lang geld achterhoud?
mvg,
Marco
In eerste instantie ligt de fout bij uw moeder doordat zij een onjuist ref.nummer van AGIS opgaf. Kan zij door middel vam bv een bankafschrift aantonen dat het bedrag inderdaad door haar betaald is? In dat geval kunt U AGIS hiervan een kopie sturen en erop aandringen dat een en ander thans snel wordt afgehandeld.
Ik werk zelf bij Agis en ik weet dat Agis hier heel correct mee omgaat! Bij elk bedrijf gebeuren er weleens dingen die NIET goed gaan! Hier ligt natuurlijk in eerste instantie de fout bij uw moeder.
Mischien moet je eens bellen met Agis en vragen naar de afdeling debiteuren!
De fout ligt in eerste instantie bij mijn moeder, dat klopt. Maar de fout was door ons al snel genoeg opgemerkt. In februari namelijk. Vervolgens zijn we naar de bank geweest, met facturen naar het agis kantoor geweest. Oneindig keer gebeld gefaxt, onlogische respons gekregen op onze klachten. En heden wachten wij nog steeds op ons geld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Abonnement opgezegd, maar krijg een tegoedbon
Mijn kleindochter had een abonnement op het blad Meiden van ons gekregen.
Daar is ze intussen op uitgekeken.
Daarom wilde ik dit opzeggen.
Nu blijkt dat het intussen stilzwijgend met een jaar verlengd is.
Je kunt wel per maand opzeggen, wat ik dan ook gedaan heb.
De kosten van 1 maand pls wat extra moet ik terecht betalen.
Vorr de rest van het al geincasseerde jaarbed
...
Lees meer
Is Vlagzo bij jullie bekend
Wij als Dorpsbelang Menaldum hebben begin oktober voor 1200,- euro aan vlaggen bij hun besteld. Deze zijn tot op heden niet geleverd en we krijgen de ene smoes na de andere te horen. Nu hebben we om ons geld terug gevraagd. En ze blijven volhouden dat de vlaggen gemaakt zijn maar weten ze niet waar ze zijn. Als we google reviews lezen (helaas te laat gedaan), lezen we van anderen exact hetzelfde v ... Lees meer
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie
Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan
dit is zelfs een goedkope shag
dit kunnen mensen niet meer betalen toch
Mvg hetty oorbeek
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer