ba
door bauk Mar 18, 2010 om 22:04
Garantie & verzekeringen

Wie heeft ervaring met <a href="//claimjegeld.nl" target="_blank">www.claimjegeld.nl</a>

In de Telegraaf van dd 18 maart stond een artikel over de hoge provisie van de tussenpersoon bij verzekeringen. Via claimjegeld.nl, in principe een online tussenpersoon, zou je wel 20% voordeliger uit zijn, terwijl al je verzekeringen bij dezelfde maatschappij blijven. Heeft iemand hier ervaringen mee en zo ja, kloppen de mooie verhalen??

1976 6 Rapporteer

druifje01
door druifje01 - Mar 18, 2010 om 22:27
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil wel zeggen dat de site er heel amateuristisch
uitziet. Er staan zelfs reviews bj onder het kopje "in de pers". Zeer opmerkelijk, dát wel.

elenay
door elenay - Mar 19, 2010 om 00:42
1031 Antwoorden / 142 Vragen

18-03-2010 • bernardo A.

De door hen beloofde besparingen zijn voor een modale particulier in de verste verte niet haalbaar. (norm: opgave in telegraaf 18 maart 2010).
Maar wees gewaarschuwd, ik werf onder het MKB en hier blijkt men verdomd goed op de hoogte van provisies en het afschaffen daarvan.
Dus al maakt deze partij zijn belofte niet waar; de geest is wel uit de fles.

Bovengenoemde las ik uit één van de vele ervaringen op hun artikel,
lees zelf maar: Stormloop op claim je geld, klik hier.

magicscanman
door magicscanman - Mar 19, 2010 om 08:32
261 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

du
door dutchess5678 - Mar 19, 2010 om 15:03
3 Antwoorden / 2 Vragen

Centraal Beheer Achmea is zo'n verzekeraar zonder tussenpersoon. Ben al jaren verzekerd daar met alle verzekeringen, en ben er nog nooit teleurgesteld. Zoiets zou ik liever doen als met een onbekende in zee gaan.
En nee hoor, ik ben geen medewerker van Centr. Beheer!

mrbmrb
door mrbmrb - Mar 20, 2010 om 00:13
84 Antwoorden / 4 Vragen

Lees ook eens het artikel 'Claim je geld, maar op eigen risico' uit De Pers van 19 maart.

Persoonlijk ga ik liever voor maatschappijen waar je zelf de verzekering direct kunt afsluiten. Een extra schakeltje betekent altijd extra kosten. En online kun je alles zelf uitzoeken. Net zo makkelijk.

gi
door ginyt - Jul 21, 2010 om 01:44
19 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=bauk schreef op donderdag 18 mrt 2010, 22:04]In de Telegraaf van dd 18 maart stond een artikel over de hoge provisie van de tussenpersoon bij verzekeringen. Via claimjegeld.nl, in principe een online tussenpersoon, zou je wel 20% voordeliger uit zijn, terwijl al je verzekeringen bij dezelfde maatschappij blijven. Heeft iemand hier ervaringen mee en zo ja, kloppen de mooie verhalen??

Ik heb ervaring met Claimjegeld. Heb mij in maart aangemeld en 60 euro betaald.
Kreeg na enkele maanden het bericht dat mijn verzekering niet goedkoper kon en dat ik de 60 euro terug zou krijgen. Nu is het 4 maanden later en wacht na vele mails gestuurd te hebben, nog steeds op mijn 60 euro. Ik ben benieuwd of er meerdere 'gedupeerden' zijn. Niet doen dus!