JJ
door JJHillenius Oct 14, 2019 om 14:04
Garantie & verzekeringen

Wie is het ooit gelukt contact te krijgen met Allianz direct???

Zo ja, graag hulp? Ten einde raad.

9854 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2019 om 14:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Allianz Direct

Bellen
Wil je een noodgeval, diefstal, woonschade of ruitschade melden bij Allianz Direct? Neem dan direct telefonisch contact op.

Tel: 088 - 548 50 00

Whatsapp
Reactie binnen 1 uur.

Tel: +31 88 - 548 50 80

tenormin
door tenormin - Oct 14, 2019 om 14:12
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Heb heel wat pagina's via Google gezocht en gevonden. Maar allemaal contactformulieren etc. Zag wel iets, via Independer hoe men met Allianz in contact kon komen. Maar er komt vast wel iemand die u kan helpen hiermee.

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2019 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ten einde raad?
Tjonge!
Al eens in je polis gekeken?
Naar de site gegaan?
Klik hier: https://www.allianzdirect.nl/service/

An
door Antoinette12 - Oct 14, 2019 om 17:55
4 Antwoorden / Vragen

Ik heb ze vorige week nog gebeld op het nummer op de website, en kreeg direct een medewerker aan de lijn..

Ko
door Komprex - Nov 25, 2019 om 10:01
1 Antwoorden / Vragen

Probeer zelf al een week contact te krijgen met Allianz op het telefoonnummer 088 - 548 50 00. Maar de telefoon wordt niet beantwoord. Nu al drie keer een half uur in de wacht gestaan!

marita5
door marita5 Nov 25, 2019 om 10:37
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Komprex , probeer een van deze telefoonnummers , laat u dan doorverbinden naar de goede afdeling , klik op de rode regel . https://www.allianz.nl/particulier/contact/schade-melden

De
door DeAanhouder - Jan 9, 2020 om 16:30
2 Antwoorden / Vragen

Nee, dat lukt niet. Ik lees je berichtje nu.

Ik heb zelf afgelopen zaterdag een schade opgelopen aan mijn auto. Ben al de hele week bezig om antwoord te krijgen op een eenvoudige vraag. Per e-mail, want ik wil het zwart op wit hebben. Telefonisch kreeg ik namelijk een antwoord dat naderhand helemaal niet bleek te kloppen.

Toen het nog AllSecur was had ik nooit problemen, maar zodra deze ellende is opgelost ga ik heel snel overstappen.

De
door DeAanhouder - Jan 9, 2020 om 16:39
2 Antwoorden / Vragen

Stuur anders eens een mail naar bastiaan.krol@allianz.nl

Bastiaan Krol is de directeur van Allianz Direct Nederland. Ik heb hem vandaag op de gok gemaild en die mail kwam niet terug, dus waarschijnlijk klopt het mailadres. Zit die man niet op te wachten natuurlijk maar dat is alleen maar goed. Via de normale weg kom je bij Allianz echt geen steek verder, ze hebben geen zin om mensen te woord te staan. Het is natuurlijk ook nooit leuk als er uitgekeerd moet worden.