re
door relaxmocro Dec 3, 2004 om 19:15
Garantie & verzekeringen

Ziekenfonds

ik ben nu verzekert bij zilver Kruis Achmea voor mijn ziektekosten ( ziekenfonds) en ik overweeg om naar anderzorg over te stappen

Heeft iemand hier ervaringen met Anderzorg want ze zijn wel heel erg goedkoop. Het mogen zowel positieve als negatieve ervaringen zijn.

412 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 3, 2004 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is geen slechte club. Het blijft echter zaak alert te blijven. De verhogingen per 01-01-2005 (en/of de vermindering in dekking) maken dat de vlag er vanaf dat moment wel eens heel naders bij zou kunnen hangen.

De concurrentie lijkt, met het oog op de veranderingen per 01-01-2006 (basispakket voor iedereen) op gang te komen!

Nico Breur

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

In principe zal het weing uitmaken(qua premie)bij welk ziekenfonds je zit.De vergelijkende tests van zowel Kassa als Radar zijn zeer onduideliik;met veel Poeha aangekondigd maar weinig verhelderend.Gewoon niet veranderen.Ca. 45 euro ben je kwijt als alleenstaande,krijg je ook nog kraam hulp,rollater,kinderopvang en mocht je dement worden een bijdrage in geestelijke bijstand.

Je betaald dus voor iets waar je nooit van gebruik zal maken:Solidariteit.

Als je ziek wordt,ziekenhuis in etc. en je zit in ziekenfonds wordt je altijd geholpen;Ben je uitgeprocodeerde  lamlul dan ook.Je wordt altijd geholpen.Fijn betalen en gezonnd blijven.

Kortom:Heb je geen problemen,laat alles zo het nu is.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2005 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

beetje (te) laat om nu nog over te stappen - oud draadje dus.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat oud draadje?en wie is Dhr/mevr. Ziekenfonds?

ve
door verwijderd - Jan 22, 2005 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

De termijn om van ziekenfonds te veranderen is inmiddels verstreken en wat je met de vraag wie mevr/dht ziekenfonds is bedoelt snap ik niet.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2005 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

stappen wij volgennd jaar toch over

ve
door verwijderd - Feb 4, 2005 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kleine Teun, of Jan Eigenwijs? volgend jaar kan je niet meer overstappen, dan zitten we allemaal in de zelfde boot. Of we de boot in gaan weet waarschijnlijk ene Heer Hogervorst. ???????.