ri
door richardhaber Dec 29, 2011 om 14:38
Garantie & verzekeringen

Zorgverzekeraar

Beste Kassa,
Mijn vriendin is aangesloten via haar werk bij een collective zorgverzekering aangemeld wat haar dan maandelijks zo'n 10% per maand scheeld op de basisverzekering en 15% op de aanvullende verzekering. Al die tijd dachten wij dat je een GP of getrouwd moet zijn als ik daar ook aanspraak op wil maken. Dit blijkt dus niet het geval te zijn. De regel is dat je op hetzelfde adres moet wonen. Het enige wat hiervoor was is dat ik naar de helpdesk moest bellen om het vinkje in mijn naam aan te zetten dat ik ook die korting krijg. Wat gelukkig ook geregeld is. Ik zeg tegen de beste man van de helpdek waarom dat niet automatisch gaat bij mensen op hetzelfde adres en hij zegt simpel dat dat niet zo is. Daarna vroeg ik of ik de 2500 die ik de afgelopen jaren misgelopen ben terug kon krijgen. Dit was niet mogelijk. Wat zou ik hier nog tegen kunnen doen? Met vriendelijke groet, Richard Habermehl

426 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Dec 29, 2011 om 14:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo richardhaber,

.....Wat zou ik hier nog tegen kunnen doen?.....

Niets!

Je had je dus eerder op de hoogte moeten stellen van de mogelijkheden.

Met vr.gr.

ro
door ron530 - Dec 29, 2011 om 15:02
4084 Antwoorden / 17 Vragen
0

"Daarna vroeg ik of ik de 2500 die ik de afgelopen jaren misgelopen ben terug kon krijgen. Dit was niet mogelijk. Wat zou ik hier nog tegen kunnen doen? Met vriendelijke groet, Richard Habermehl"

Sorry maar dat kun je in werkelijkheid niet menen. 2500 euro terug eisen omdat je niet geïnformeerd bent!!!!! nooit geen eigen onderzoek gedaan zeker, zo jammer.

robtien
door robtien - Dec 29, 2011 om 15:06
269 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ben bang dat je er weining tegen kunt doen of te wel niks. je had beter de algemene voorwaardes moeten lezen zo ook de kliene lettertjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer