ni
door nieuwtje Dec 8, 2005 om 16:30
Geldzaken & recht

Aanbod thuiswerk

Ik heb een vraag over het thuiswerk, ik ben al maanden bezig om te proberen thuiswerk te krijgen, n.a.v. een advertentie in een huis aan huisblad heb ik gebeld, gemaild en al heel vaak gereageerd op vacatures fie ik via de mail kreeg, maar tot nu toe zonder resultaat, wie herkend dit/

1216 7 Rapporteer

ro
door ronny530 - Dec 8, 2005 om 16:55
2887 Antwoorden / 41 Vragen

Volgens mij bestaat er helemaal geen thuiswerk meer behalve dan voor de aanbieders. Die moeten namelijk het geld tellen.

Ronny.

jo
door joopwassink - Dec 9, 2005 om 13:29
7 Antwoorden / 1 Vragen

Zelf ben ik er ook wel eens ingetrapt. Eerst bellen naar een duur 0900-nummer, vervolgens een boekje aanvragen met alle aanbieders a 9,95. In het boekje stond niet veel interessants, alleen maar weer andere aanbieders met 0900-nummers :(

Er zijn vast een aantal goede aanbieders, maar ik heb ze nooit kunnen vinden helaas. Er staan simpelweg te veel malafide bedrijven op internet, zodat het een bijna onmogelijke zaak is om de paar goede bedrijven er tussenuit te pikken.

brynnar
door brynnar - Dec 13, 2005 om 12:10
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Dag Nieuwtje,

Het gros van de thuiswerkaanbieders is malafide helaas. Velen reageren zelden of nooit en anderen zijn alleen maar op uw geld uit. Helaas zijn er geen bekende keurmerken voor dergelijke organisaties, zodat alles schimmig blijft.

Een gouden tip: ga nooit in zee met een organisatie die eerst geld van u wil zien (bijvoorbeeld inschrijfgeld). Nadat u heeft betaald, hoort u nooit meer wat van ze en bent u weer een paar tientjes armer. Er zijn heel veel organisaties die zo werken en zij adverteren ook her en der op internet. Vaak hebben ze ook de 'ervaringen' van andere thuiswerkers op hun site of folder staan. Dit zijn vaak niet bestaande mensen of familieleden.

Brynnar

ni
door nieuwtje - Dec 13, 2005 om 12:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor je antwoord, ik ben het helemaal met je eens en ik doe geen moeite meer om te reageren op advertenties, nogmaals bedankt

ja
door jaha - Dec 14, 2005 om 00:35
4 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf heb ik mij ook ingeschreven via een krant.

Je belt dan met  0900-5555777 of 0900-9999911 (80cpm)

via de e-maill krijg je aanbiedingen waar je dan telefonisch voor in moet schrijven.   Dan sturen hun jou weer een maill dat de opdrachtgever met jou in zee wil en dan moet je weer bellen. Je snapt wel dat je lang aan de telefoon hangt maar je krijgt niemand te spreken. Ik heb nu 3 keer gebeld en nog niets en vertrouw de zaak dus ook niet meer.

mo
door mootjuhhh - Dec 20, 2005 om 08:10
2 Antwoorden / 5 Vragen

Ook ik ben er in getrapt. Ruim een half uur aan de telefoon gehangen á 80 cent per minuut.

Nooit meer iets gehoord.

lapjeskat
door lapjeskat - Dec 20, 2005 om 09:29
90 Antwoorden / 40 Vragen

Je kan bij grote bedrijven informeren of zij thuiswerk hebben.

Regelmatig laten ze de grote postzendingen zoals brieven in enveloppen, banderollen plakken enz. door thuiswerkers, Uitzendburoá hebben ook wel eens thuiswerk. Randstad neemt grote mailingorders van bedrijven aan om ze door uitzendkrachten te laten doen.

Als je graag buiten bent kan je ook bladen/tijdschriften bezorgen