bo
door boerke Jul 4, 2007 om 11:37
Geldzaken & recht

Abn amro probleem

Mijn vrouw is 3 maanden geleden bij de abn amro weg gegaan.

Dus pasjes ed gewoon op het kantoor ingeleverd

En er werd bijgezegd het resterende bedrag word overgemaakt naar de nieuwe bankrekening

Nu 3 maanden later nog geen euro op de nieuwe rekening

We hebben gebeld we zijn er langs geweest.

Er word wel beloofd maar er gebeurd niets

het geld zou op een tussenrekening staan ze haden zogenaamd het nieuwe rekening nummer niet

Maar ze konden mij dit nummer wel voorlezen toen ik belde

Ik vroeg waarom storten jullie het dan niet daarop kan nog wel even duren was het antwoord

Wie weet raad

313 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 4, 2007 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag boerke,

Schrijf even een briefje naar deze rare bank met de eis dat ze het bedrag binnen vijf dagen moeten storten op de nieuwe rekening. Zeg er ook bij, dat als dat niet gebeurt, je een klacht zult indienen bij de Geschillencommissie Bankzaken. Daar zullen ze niet blij mee zijn.

Adres Kifid:

Klachten Instituut Financiële Dienstverlening

http://www.kifid.nl/consumenten/

Voordat er een klacht bij het Kifid kan worden ingediend, moet men eerst een officiële klacht neerleggen bij de desbetreffende bedrijf. Als die klacht niet naar behoren wordt afgehandeld of helemaal niet wordt behandeld binnen een redelijke termijn van bijvoorbeeld 30 kalenderdagen, dan kun je een klacht indienen bij het Kifid.

Kifid
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon 0900-fklacht ofwel 0900-3552248

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Jul 4, 2007 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Doe eens "gewoon" een overschrijving. Van de afgesloten rekening naar uw nieuwe nummer. Dat gaat niet lukken maar bij de fijne overname bank zijn dan wel weer wakker. En ............. wie weet luky het wel de wegen van deze bank zijn immers ondoorgrondelijk.

Succes, Poltol