njsneijder68
door njsneijder68 Mar 11, 2016 om 11:46
Geldzaken & recht

Bankkosten...hoorde die pasjes daar niet bij?

wat is vaak niet begrijp.. de bank wil jou toch als klant??

1437 8 Rapporteer

getty
door getty - Mar 11, 2016 om 12:30
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik snap de opmerking niet, nadere toelichting?

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 11, 2016 om 12:39
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik vermoed dat TS maandelijks kosten betaald voor haar rekening en nu een bankpasje los moet betalen.

Daarmee is ze het niet eens omdat ze denkt recht te hebben op een gratis pas omdat ze vindt dat deze in de maandelijkse kosten hoort  .
Diewilik

Jo
door Jonkvrouwe dr. mr. Claudia PhD MSc - Mar 11, 2016 om 19:13
10 Antwoorden / 1 Vragen

De banken willen blijkbaar geld verdienen aan haar cliëntele kring.

Je betaalt voor de infrastructuur van de bank, o.a. ingternetbankieren, betalen via de smartphone e.d.

hutch
door hutch - Mar 11, 2016 om 19:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De banken doen alle moeite om haar klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen.
Het is net als de Haagse politiek: ze verzinnen van alles, als het maar geld oplevert.

sw
door swat1500 - Mar 11, 2016 om 22:56
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Banken verkopen het liefst produkten aan hun particuliere clienten waaraan zij goed kunnen verdienen zoals persoonlijke leningen, doorlopende kredieten en hypotheken. betalingsverkeer verzorgen ze omdat ze daartoe verplicht zijn maar is niet voldoende winstgevend.
De Bank is er allang niet meer voor de klant.

pi
door pieterwolters Mar 12, 2016 om 10:53
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Dan zullen we met z'n alleen straks toch wel heel erg blij zijn als Apple/Samsung/Google hier de betaalmarkt over komen nemen.

fl
door flessebon - Mar 12, 2016 om 08:55
418 Antwoorden / 7 Vragen

U moet voor de dienstverlening betalen, dus u betaalt een bedrag voor het pasje of u krijgt de rekening op een andere manier gepresenteerd zoals een lagere spaarrente, een hogere rente voor uw lening etc. etc.. Als u lang genoeg blijft klagen dan is het pasje gratis maar sluit het kantoor in uw stad. Zelden is iets echt gratis.

pi
door pieterwolters - Mar 12, 2016 om 10:54
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Op zich is een pasje niet nodig voor iedere bankrekening, dus gek is het niet als het apart in rekening wordt gebracht.

gerbera
door gerbera - Mar 12, 2016 om 16:15
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Indien u meerdere pasjes heeft op één rekening (b.v. en/of rekening) is 1 pas bij de periodieke bankkosten inbegrepen. Elke extra pas wordt afzonderlijk in rekening gebracht. (ING)