Is
door Isis Maarse Jun 24, 2024 om 22:04
Geldzaken & recht

X

x

459 6 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jun 24, 2024 om 22:13
1352 Antwoorden / 2 Vragen

Internet en de diverse consumentensites staan vol met verhalen zoals de uwe.
U hebt gekocht bij een dropshipper die de artikelen voor u in China besteld. Kijk maar eens op Aliexpress daar zult u uw schoenen ( veel goedkoper) zien staan
Zie het als leergeld en trek de volgende keer eerst de verkoper na.
Uw geld terug kunt u vergeten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jun 24, 2024 om 22:14
2148 Antwoorden / Vragen

Als de levertijd twee weken is komen de spullen vrijwel gegarandeerd uit China en, uitzonderingen daargelaten, doe je er eigenlijk niets aan want je krijgt het bedrijf meestal niet te pakken. Begin eens met de vraag of het bedrijf überhaupt bestaat, wat is een "virtueel kantoor" bijvoorbeeld?

mahadma
door mahadma - Jun 24, 2024 om 22:15
11620 Antwoorden / 51 Vragen

Lijkt mij een dropshipper, dus vergeet het maar. Kopen via fb is 99% fout.

sira
door sira - Jun 24, 2024 om 22:35
2423 Antwoorden / 24 Vragen

Waarom de vraag weggehaald?
Dat is niet netjes, nu weet niemand om welk bedrijf het gaat.

U wilt zelf wel geholpen worden, maar een ander zoekt het maar uit.

sira
door sira Jun 24, 2024 om 22:36
2423 Antwoorden / 24 Vragen

Het gaat hier dus om het bedrijf BY LUXSO

marita5
door marita5 - Jun 24, 2024 om 23:42
11571 Antwoorden / 15 Vragen

Site is By Luxso

Deze site is geregistreerd op 31 - 3 - 2024 , adres is een virtueel kantoor .
Ingeschreven Kvk onder : RB Ecomexpert .
Is duidelijk een dropshipper , spullen komen uit China .

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Om onze prijzen voor jou zo laag mogelijk te houden, laat ByLuxso de producten rechtstreeks vanaf de fabrikant of leverancier bij je bezorgen. Daarom kan de levering iets langer duren dan je gewend bent.

HOE KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN ALS IK NIET IN DE BUURT VAN A (byluxso.nl) woon?

De producten kunnen in een doos worden teruggestuurd naar de oorspronkelijke winkel van aankoop. Voor het verzendadres van de winkel verwijzen wij u naar F, Kang Zhong Building, No.2 Commercial Second Street, Niushan Zhong Wu Wei, Dongcheng Street, Dongguan city, Guangdong Province.
Bedrijf: Yunling Warehouse

Redacteur
door Redacteur - Jun 25, 2024 om 04:36
1067 Antwoorden / 62 Vragen

Vraag verwijderd, topic kan dicht. In dit artikel worden de meeste vragen wel beantwoord.

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/aankoop-van-een-nederlandse-webshop-terugsturen-naar-china-mag-dat