fo
door fonti082 Mar 1, 2004 om 12:26
Geldzaken & recht

CLW CLUB Deutse loterij

Ik was lid van CLW CLUB,heb twee aangetekendebrieven verstuurd naar mijn bank en naar CLW CLUB heb veder niets meer gehoord,nu is ineens weer geld van mijn rekenningnummer afgehaald onder de naam HMK Goede Deutchland D-63857 Waldaschaf
hoe kan dat ?

515 3 Rapporteer

peterkm
door peterkm - Apr 16, 2004 om 12:55
76 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is wel een heel vreemde omschrijving. Ga direct naar je bankkantoor en laat ze uitzoeken wie (ze werken imemrs vaak met tussenpersonen) de rekening beheert die dit bedrag afgeschreven heeft. Laat deze eigenaar van de rekening weten wat er gebeurd is. verder door de bank direct een storno laten uitvoeren en dit rekening nummer laten blokkeren. Maar ... zorg er wel voor dat je zeker weet dat dit een afschrijving voor een lotterij club, mocht het immers per ongeluk om een normale afschrijving gaan (maar je je weet vast wel hoe vaak je iets koopt/bestelt in het buitenland) dan kun je te maklen hebben dat je bestelde product niet geleverd zal worden.
succes! (ps stel CLW club evt aansprakelijk voor de gemaakte extra kosten) (pss zij beweren dat als je belt ze je direct uit hun systeem halen, probeer het eens via het 0800 nummer voor klanten)

fo
door fonti082 - Apr 16, 2004 om 12:55
3 Antwoorden / 1 Vragen

kan de bank zomaar geld van mijn rekening afhalen heb hier geen toestemming voor gegeven het rekeningnummer van hun is 68.04.23.516 dat is van hmk goede deutschland kan ik ook de bank belllen of moet ik langs gaan. vr.gr.k g fontijn

he
door henkhultink - Nov 3, 2004 om 20:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

HMK is een zwitsers munthandelbedrijf van de heer Goede  (of Göde). Ze werken alleen met mailings, schermen met mooie aanbiedingen en op de bestelbon staat dan in kleine letters dat je nog allerlei andere munten krijgt, waarvan je de prijs en het aantal niet weet. Het schijnt soms ook lastig zijn om ervan af te komen. Op deze site staan nog wel meer zaken over de Amalia munt en het Benelux Muntkantoor (onder die naam opereren ze ook). Lijkt me geen club om zaken mee te doen.