Ja
door Jan Gijsbers Mar 31, 2018 om 19:47
Geldzaken & recht

Crédit Agricole: welke kredietverstrekkers horen hier bij? Waar vind ik de lijst

In de uitzending van 31/3 werd vermeld dat op de site een lijst kredietverstrekkers stond die bij Crédit Agricole hoort. Waar vind ik die lijst?

1818 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 31, 2018 om 19:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Morgen zal er wel een nieuwsbrief komen waar dat verhaal in staat.

marita5
door marita5 - Apr 1, 2018 om 08:34
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jan Gijbers ,

Het gaat onder meer om prospectussen van Interbank, NVF Voorschotbank, Finata Bank en Mahuko Financieringen.

Stuur een mail naar kassa@bnnvara.nl

Th
door TheoHST - Apr 1, 2018 om 11:11
4 Antwoorden / 3 Vragen

Ook wij in Frankrijk hebben een rekening bij de Credit Agricole. In december 2017 werden wij gebeld door de bank met de vraag of wij verstand van beleggen hadden.Wij wilden helemaal niet beleggen bij die bank maar er werd na het telefoongesprek elke maand zonder mijn toestemming ruim 6 euro afgeschreven.
Ben naar de bank toe gegaan en na veel heen en weer gesteggel werd het bedrag, terug gestort opmijn rekening.Je moet erg opletten bij deze bank

marita5
door marita5 - Apr 1, 2018 om 15:16
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Jan Gijsbers ,

Crédit Agricole: welke kredietverstrekkers horen hier bij

De volledige lijst , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/data/files/2352674127.pdf