door 070164 Jan 8, 2009 om 19:32
Geldzaken & recht

Creditcard betaling retour

Ik heb een vlucht geboekt naar Bali. Inmiddels zijn de prijzen van de vluchten met enkele honderden Euro's gedaald. ik vlieg eind april. Is er een mogelijkheid de vlucht te annuleren, dwz te creditcard betaling terug te draaien en dan de vlucht opnieuw te boeken?

Bedankt

463 3 Rapporteer

poltol
door poltol - Jan 8, 2009 om 19:57
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Wat denkt u zelf? Zou dat echt kunnen? Ik denk het niet. Het enige wat u kunt doen is de maatschappij vragen uw "teveel" betaalde geld terug te storten. Maar waarschijnlijk staat in de kleine lettertjes dat dit niet mogelijk is. In dit geval is/was vroegboeken dus duurder, zo zal de maatschappij wel reageren denk ik. Maar proberen kunt u het altijd. U kunt misschien geld terug krijgen. Reken nergens op dan valt het ook niet tegen.

Succes, poltol

door 070164 - Jan 8, 2009 om 19:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Duidelijk. Echter ik heb gehoord dat indien de dienst niet is afgenomen er geld terug kan komen. Leek me onlogisch naar dacht laat ik de experts eens vragen. Bedankt.

ca
door capodicapi - Jan 9, 2009 om 16:47
5 Antwoorden / 1 Vragen

De creditcard heeft hier niets mee te maken.

U heeft voor een ticket betaald en annuleren heeft met de voorwaarden van de luchtvaartmij. te maken. Vaak is een ticket van de duurste categorie zonder beperkende voorwaarden wel refundable, maar de kans dat u die heeft is niet groot.

Groet,