co
door cobie-45 Dec 14, 2015 om 12:42
Geldzaken & recht

De bank moet voor betere beveiliging zorgen , dat wordt nu wel eens tijd.!!!!

De banken moeten voor betere beveiliging zorgen , dat wordt nu wel eens tijd , het geld is tenslotte van de burger en niet van de bank.!!!!

Waarom gebeurd dat nog steeds niet , die criminelen zijn de banken steeds `n stap voor

waarom kunnen zij het wel en de banken niet , hebben ze geen goed personeel in huis.

665 5 Rapporteer

freya
door freya - Dec 14, 2015 om 12:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En 'wat' is er dan niet veilig genoeg?

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2015 om 12:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Over welke beveiliging hebt u het?

Ga daar solliciteren.

me
door mein33 - Dec 14, 2015 om 13:07
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@cobie-45,

Banken zorgen, zoveel als mogelijk, voor een goede beveiliging.

Beveiliging, in welke vorm dan ook,  loopt "altijd" achter de feiten aan, het is onmogelijk om vooraf te bepalen welke crimineel er op je pad komt en wat die van plan is te gaan uitspoken, zodat je je daar vooraf tegen kunt wapenen.

Er moet eerst een criminele stap worden gezet alvorens daar adequaat op te kunnen reageren.

Je kan zoveel mogelijk onheil aan de voordeur proberen te keren, maar toch zijn en blijven er indringers die een paar stappen verder zullen komen.

Als iedereen alles wat op zijn/haar pad komt van te voren zou weten dan zou de wereld er heel anders uitzien.

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 14, 2015 om 13:15
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Een beetje zelf logisch nadenken/handelen is echt niet erg hoor, iedereen kan dat.

Daarnaast is bankieren via de PC gewoon veilig, hoef je maar 3 dingetjes voor te doen; 1. fatsoenlijke up-to-date browser gebruiken. 2. Windows (legaal en up-to-date houden) 3. goed smart security pakket gebruiken (legaal en up-to-date houden).

Wel raar dat ze mijn geld nog nooit ontvreemd hebben, oh wacht.. ;-)

Cookies
door Cookies - Dec 14, 2015 om 16:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vind het veilig genoeg internetbankieren. Maar je moet je natuurlijk wel een beetje verdiepen in 'veilig bankieren'. Tips daarvoor staan op de sites van alle banken vermeld. Gewoon even lezen.

Kijk dan ook nog even op https://www.veiligbankieren.nl/