dr
door dreamphotoniet Oct 15, 2012 om 14:42
Geldzaken & recht

Dream photografer misleiding? of Groupon?

Ik heb via groupon een foto shoot gekocht bij Dream photographer in Utrecht.
Toen ik de bon aankocht stond er duidelijk in de beschrijving dat de bon in de maand augustus kon worden verzilverd.
Groupon verstrekte een verkeerd telefoonnummer , zodat we niet in contact konden komen met dream Photographer. Groupon zelf was telefonisch niet bereikbaar. Beide bedrijven reageerden niet op mail. Wij konden dus niet binnen de door hun gestelde termijn van 7 dagen in contact met hen komen. Na het termijn reageerden beide bedrijven opeens wel. De fotoshoot kon niet in de maand augustus plaatsvinden. Dus konden wij de bon niet verzilveren. In de andere maanden konden wij niet door ziekenhuis opname en school.
Van wie moeten wij het geldbedrag terugvorderen?
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

1707 10 Rapporteer

dearagain
door dearagain - Oct 15, 2012 om 16:50
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*er zijn nogal wat klachten over Groupon op de verschillende fora*

*naar mijn mening moet je voor je vordering bij Groupon zijn*

gr
door groupon.nl - Oct 18, 2012 om 11:09
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Grouponner,

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten echter niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

dr
door dreamphotoniet - Oct 18, 2012 om 16:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb net eindelijk groupon aan de telefoon gehad.
Ze heeft mij verteld dat ik binnen 2 dagen een mail krijg waarin staat dat het volledige geldbedrag word teruggestort.
En daarna zal het binnen 10 dagen worden gestort en op mijn rekening verschijnen.
Ik ben benieuwd.
Zou deze belofte wel uitkomen?????

zoekster
door zoekster - Oct 18, 2012 om 16:54
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Zal wel goed gaan en anders gewoon weer hier komen klagen, dan helpt Sabine je wel.

dr
door dreamphotoniet - Nov 13, 2012 om 13:31
3 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels zijn we al weer een paar weken verder. Mijn bankrekening is niet zoals beloofd aangevuld.

Groupon komt weer zijn beloftes niet na.

Wat is dat toch met deze organisatie. Zouden ze niet in de gaten hebben dat hun voortbestaan afkankelijk is van afnemers. En dat ze die afnemers dan ook goed moeten behandelen?

gr
door groupon.nl - Nov 13, 2012 om 16:19
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Grouponner,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. We willen uw probleem graag oplossen. Om dit te kunnen doen hebben we meer informatie nodig. Vanwege de privacy van deze gegevens, zoals uw e-mailadres en naam, willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice via support@groupon.nl. Vermeld alstublieft in de onderwerpregel 't.a.v. Floortje'. Uw bericht wordt zo snel mogelijk door onze medewerkers behandeld.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

hereistom
door hereistom - Nov 16, 2012 om 14:15
754 Antwoorden / 1 Vragen

Bij Groupon reagaren ze alleen maar als je de publiciteit zoekt [edit-red]!

dr
door dreamphotoniet - Nov 20, 2012 om 12:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Weer gebeld met groupon.
En weer gaan ze het uitzoeken.
Weer verteld dat ze dat al vaker hebben beloofd maar dat na al dat uitzoeken er niets veranderd is.
Weer verteld dat ze al een mailtje hebben gestuurd met de belofte dat ze het geld gaan terugboeken.
Weer verteld dat het geld nog niet op mijn rekening staat.
Weer te horen gekregen dat ze het nu gaan terugstorten.

Het is nu een paar dagen later
En raad eens.....

Het geld staat eindelijk weer op mijn rekening.

gr
door groupon.nl - Nov 20, 2012 om 15:33
13 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Grouponner,

Bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat het nu echt is opgelost! Excuus dat het zo lang geduurd heeft.

Prettige dag vandaag!

Met vriendelijke groet,

Floortje - Groupon

su
door suusie_1 - Jun 1, 2013 om 19:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wij hebben ook een slechte ervaring bij deze fotograaf. Wij hadden er ook meer van verwacht dan gekregen.

Bij binnenkomst (wij waren te vroeg) mochten we even wachten en kregen we water of thee aangeboden. Opeens kwamen er 2 mensen binnen de voor ons de fotoshoot hadden gehad om foto's te bekijken, wij konden gewoon mee kijken, geen afgeschermde ruimte oid. Ruim een half uur gewacht, ruim een kwartier nada twij de afspraak hadden mochten we op de foto. Eerst samen 6 foto's en toen apart, omkleden maar riep hij. Dus wij ons zelf uitgekozen kleding uit de tas en achter een kamerschermpje omkleden terwijl die mannen langsliepen :s

Nog hooguit 10 foto's van ons samen en we zijn klaar roept hij. 20 mimuten duurt het om de foto's te bewerken dus of we even willen wachten. We kregen bij de aanbieding 10 foto's op dvd ,aar ja dan kan je er alleen naar kijken zei hij dus als we ze op cd wilde kost het normaal €30 per foto maar vandaag kregen wij 10 foto's voor €50. Ik vroeg of dat er 12 konden worden en dat kon ook, opeens konden het er zelfs 15 foto's worden maar ik moest wel gelijk afrekenen. Ik deed dit contant en opeens kon het ook wel 20 foto's voor die €50.

Na 20 minuten wachten konden we 21 foto's bekijken, we konden niet kiezen, ook al vonden we de helft niet mooi. Dit gaf ik aan en kreeg gelijk een antwoord ' je kan zo die €50 terug krijgen en dan geen foto's, ook goed! Maar je kan natuurlijk niet altijd mooi oo de foto staan zei hij nog na. Besloten om de cd-rom toch maar te doen want we hadden een foto aan onze ouders beloofd. Ik gaf nog aan da er een shoot van 1,5 uur beloofd werd terwijl we nu binnen een uur buiten stonden inclusief shoot en het uitzoeken van de foto's (20min) gaf hij aan dat de 1,5 uur inclusief uitzoeken is. Toch waren we binnen een uur buiten en daar had hij niks op te zeggen!!

Na thuis komst gaan googlen En toen kwam ik op deze site terecht en dan zie ik 2 reacties van de mensen van Dream Media Fotografie dat het niet aan hun licht maar aan groupon. Daar ben ik het nie mee eens want:
1 hun zijn toch j zee gegaan met groupon
2 hun weten toch de voorwaarden die groupon verkoopt en dat moeten ze dan naleven (champagne, visagist en styling advies?!)
3 hun kunnen toch mee foto's maken dan 20 en zorgen da de klanten kunnen kiezen uit meerdere foto's

Echt waardeloos en zonde van de €100 die we kwijt zijn voor de paar foto's die niet naar onze zin zijn!!