postcoderoos
door postcoderoos Dec 14, 2023 om 13:51
Geldzaken & recht

Energie vandebron

wij hebben zonnepanelen via een postcode rooster. daar krijgen wij in april altijd een overzicht van hoeveel wij via vandebron terug moeten krijgen, maar op de afrekening zie ik niet hoeveel kwh ze terug betalen en het bedrag is veel lager dan de postcoderoos op geeft.
dus vandebron betaald dat niet goed terug en geeft geen antwoord op mijn mailtjes
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Misschien hebben jullie al meerdere klachten gehad over de uitbetaling van de postcoderoos zonnepanelen.

EDIT REDACTIE: Persoonsgegevens verwijderd.

1111 6 Rapporteer
pino123
door pino123 - Dec 14, 2023 om 14:11
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zou toch telefonisch contact opnemen met VandeBron, het telefoonnummer is eenvoudig te vinden op hun website.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 14, 2023 om 14:28
2057 Antwoorden / Vragen

Ik kan echt helemaal niets vinden over "Vandebron" in combinatie met een "postcode rooster" of een "postcoderoos". Waar gaat het over Thé?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 14, 2023 om 17:44
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Op deze site zag ik nog niet eerder klachten zoals u nu noemt. Mijn advies aan u is iook: benader Vandebron zelf en zie https://vandebron.nl/klantenservice?subject=Contact_en_Wie_wij_zijn&section=Contact.    Indien het antwoord dat u krijgt onbevredigend is zie dan: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/energie/

hereistom
door hereistom - Dec 14, 2023 om 18:41
733 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien kun je een screenshot van de rekening plaatsen zonder persoonlijke gegevens zodat we het precies kunnen zien?
Overigens is het duidelijk dat zonnepanelen en Vandebron geen goede combinatie is.