mi
door miesje May 14, 2004 om 14:48
Geldzaken & recht

Energiedirekt

Energiedirekt biedt via de FNV 20% korting aan als je overschakelt op ( groene stroom )de elektriciteit-rekening. Is dat inderdaad 20% voordeliger wat ze omschrijven op de site van Energiedirekt. Of zitten er toch haken en ogen aan vast.

809 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - May 14, 2004 om 17:16
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

helaas is de site van energiedirect nog niet beschikbaar dus dit kan ik niet nagaan de meeste energieleveranciers adverteren met u betaald voor groene stroom net zoveel als voor grijze stroom, over een aantal weken gaat de privatisering in, misschien is het handig om even te wachten de energiebedrijven zullen vast de concurentiestrijd aangaan, het kan dus best zijn dat energiedirect op het moment de goedkoopste is maar over een aantal weken niet meer. groeten  

la
door lauran_1 - Oct 20, 2004 om 10:32
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

energiedirect garandeerd een krting van 20% op Uw stroomverbruik met een 1-jarig contract. Ik zelf ben nu 2 jaar klant bij energiedirect en heb zeker geen klachten en de korting klopt!

to
door tonanouschka - Oct 23, 2004 om 23:59
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik snap werkelijk niet hoe je energiedirect kunt prijzen Lauran.... mij hebben ze ongevraagt bij hun ingeschreven, en begonnen geld van mijn rekening af te halen. ik heb veel naar hun gemailt en gebeld, waarbij ze hun fout ook toegeven, en beloven het terug te zetten. alleen ze doen het niet, ik zit nu helemaal met de ombudsman en mijn rechtsbijstand verzekering in de weer om het weer terug te laten zetten, al wat energiedirect doet is een incasso bureau op mij afsturen, ze reageren echt helemaal nergens op.......    TRAP ER NIET IN

je
door jelle2 - Dec 15, 2004 om 12:00
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Energiedirekt heeft te eerste een zeer agressieve verkoop methode. Ze belden ons op ons 06 nummer en staken hun standaart verhaal af van 20 % korting en wilden daarna ons rekeningnummer om "ons een offerte aan te kunnen bieden". Trap hier NOOIT in, wij zijn zelf ondernemers en weten daarom dat een banknummer het enige is wat je nog heb om te kunnen incasseren. Als er geen handtekening is staan ze juridisch uiteraard zwak maar je moet er wel een hoop kosten en tijd aan uitgeven om je geld terug te krijgen. Bovendien zijn de NAW gegevens privé en dus is het kolder dat ze het nodig hebben voor een offerte.


Per ongeluk toch je bank nummer gegeven? . Binnen 30 dagen te betaling terug halen.

co
door corrie40 - Jan 2, 2007 om 18:04
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

mijn zoon heeft mijn aangemeld via de telefoon, heeft mijn rekeningnr doorgegeven,hoe weet ik nu zeker of het wel of niet klopt ??en als ik nu wil stoppen hoe kom ik dan terug bij essent ?? of zit ik dan zonder gas en stroom ??

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer