branda7
door branda7 Oct 11, 2012 om 16:04
Geldzaken & recht

Exman wil ineens geen alemitatie betalen voor mijn kinderen

Mijn ex man belt mij op en zegt ik betaal geen alemitatie meer voor mijn kinderen want ik kan het niet meer betalen kan dat zomaar en wat moet ik daar aan doen,en hij heeft al een maand achterstand graag zou ik wat inlichtingen daar over hebben wie kan mij helpen?

585 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, dat kan niet zomaar.
Als hij door verminderd inkomen minder zou kunnen betalen moet hij het bedrag door rechter laten bijstellen/opnieuw vaststellen.
lees even de info: -Klik Hier -

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 17:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op donderdag 11 okt 2012, 16:21: Nee, dat kan niet zomaar.
Als hij door verminderd inkomen minder zou kunnen betalen moet hij het bedrag door rechter laten bijstellen/opnieuw vaststellen.
lees even de info: -Klik Hier -

Hallo Stacey.
Bedankt voor je reactie en ik ga er mee aan de slag maar hij zei wel tegen mij dat hij niet hoeft te betalen terwijl hij niet eens bij een advocaat of rechter is geweest dus ik hoef dit niet zomaar te pikken wat ik ook niet doe dus ik ben blij met je antwoord en de site die je me heb gestuurd.
Groetjes Branda.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 17:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij kan zoveel zeggen. Leuke poging, maar hij bepaalt het niet.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee winterman dat vind ik ook.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2012 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zij kunnen je helpen alimentatie te innen www.lbio.nl.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2012 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op donderdag 11 okt 2012, 18:18: Zij kunnen je helpen alimentatie te innen www.lbio.nl.

Maar als hij echt niets heeft dan wordt het ook via deze weg lastig. LBIO is vooral een optie voor mensen die het wel hebben maar het weigeren te betalen.