fr
door framapo Jan 22, 2004 om 20:58
Geldzaken & recht

FINSE EUROMUNTEN SET / BENELUX MUNTKANTOOR

VANDAAG ONGEADRESSEERDE POST VIA TPG POST ONTVANGEN (RECLAME DUS EIGENLIJK) MET EEN AANBIEDING OM VOOR EURO 9.95 DE COMPLETE FINSE EUREMUNTEN AAN TE SCHAFFEN
DEZE AANBIEDING IS VAN: BENELUX MUNTKANTOOR, ANTWOORDNR. 1000, 6100 XB ECHT, TEL 0475-418181 FAX 0475-483232
ONDER AAN DE BRIEF STAAT HET VOLGENDE ADRES:
HMK GmbH ZWEIGNIEDERLASSUNG KIRCHBERG RINGSTR 11 9533 KIRCHBERG FIRMENUMMER CH-320.9.045.669-7
WIE OF WAT ZIT HIERACHTER EN WAT GEBEURD ER ALS IK OP DEZE AANBIEDING IN GA, KRIJG IK ONGEVRAAGD MEER ZENDINGEN C.Q. AANBIEDINGEN ETC. ?? EN HOE KOM IK ER DAN VANAF ??

1447 4 Rapporteer

maryvon
door maryvon - Apr 16, 2004 om 12:30
99 Antwoorden / 44 Vragen

ik behoor ook tot de gelukkigen, en als je goed het afroepformulier leest staat er dus duidelijk: Bovendien ontvangt de afroepgerechtigde alle verdere uitgaven van de editie complete setjes officiele euromunten tegen de actuele voordeel prijs.
het gaat dus gewoon door na deze set finse munten.
Aan jou de keus, succes.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:30
504 Antwoorden / 8 Vragen

Nou ik heb 'm ook gehad en inderdaad i.p.v. 19,95 nu voor 9,95. Ik heb 'm 's even goed dorrgelezen want er moest een addertje zijn. Ja hoor, als je het setje besteld, zit je gelijk vast aan de volgende setjes. Verscheuren dus en in de papierbak. De veiligste manier, die wel lang kan duren is: elke dag je kleingeld nakijken, zit je nergens aan vast en je hebt er gelijk een 'sport' bij.

fo
door fonti082 - Apr 16, 2004 om 12:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

ja deze munten heb ik ook besteld,kreeg eerst de finse munten daarna drie zetjes munten,weer terug gestuurt met de mededeling dat ze geen nieuwe munten meer moeten opsturen ,gewoon terug sturen kost niets

sjaan48
door sjaan48 - Feb 8, 2007 om 14:06
5 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteren ook deze prachtige aanbieding gekregen!!!!

Vandaag naar het antwoordnummer teruggestuurd met als aanvulling  diverse tijdschriften en kranten, hebben ze iets beters te doen!!!