An
door Anoniemmmmm May 19, 2018 om 10:23
Geldzaken & recht

Gamefame

We kunnen volgens mij het beste met z’n allen aangifte doen zodat ze politie veel meldingen ontvangt over dit bedrijf en ons geld met spoed terug kunnen krijgen ! Ik wacht al 2 weken op m’n bestelling en ik zou hem gisteren ontvangen volgends hun mail, maar helemaal niks!

1434 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 19, 2018 om 10:29
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Anoniemmmmm,

Dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

Of hier een melding ,

https://meldnu.nl/nl/meldingen/

tijger1
door tijger1 - May 19, 2018 om 10:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zouden we dat doen? Ik heb daar helemaal niets besteld.

edrick3
door edrick3 - May 19, 2018 om 10:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dit is geen mededelingenforum, maar Vraag & Beantwoord.

Je had dit (dus) beter bij je eerdere vraag  https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/bestellingen-van-gamefame?id=595502 kunnen plaatsen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 19, 2018 om 13:52
16849 Antwoorden / 202 Vragen

Ook ik zal beslist geen aangifte doen aangezien ik er niets heb gekocht.

aurora1
door aurora1 - May 19, 2018 om 14:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Streep mij maar door want ik val niet onder uw "wij" en "z'n allen". Ik ken dat bedrijf niet eens.
U kunt voortaan het ook maar beter niet over "wij" e.d. hebben als u zelf niet erg intelligent met internet omgaat.
Waarom doet u 2x een melding over hetzelfde?
Ik kan niet zeggen dat ik gealarmeerd ben van uw mededelingen. Ik onderzoek bedrijven vooraf.
Verder is dit de rubriek Vraag en Beantwoord en die is niet voor mededelingen.

jo
door jorisw - May 19, 2018 om 14:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Iedere gedupeerde zal toch echt voor zichzelf aangifte moeten doen. Met z'n allen kan niet. Verder is 2 weken wachten nog geen reden voor angifte. Na 30 dagen kan je de koop ontbinden.

sjjoppy
door sjjoppy - May 20, 2018 om 08:40
7189 Antwoorden / 3 Vragen

Op hun site staat al een tijdje deze uitleg:

Mededeling:

Tijdelijk is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen vanwege te lange levertijden.

Heeft u al een bestelling staan? We zullen dit zo snel mogelijk leveren.
https://www.gamefame.nl/

hutch
door hutch - May 20, 2018 om 12:08
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Gamefame.nl is net een maand actief. Dat zogenaamde 'moederbedrijf' Outletmarkt BV is sinds november 2017 actief.
Deze laatste staat ingeschreven in een flatje in Doorwerth. Een (door mij getypeerde) 'zolderkamerhobbyist' (ondanks dat er geen zolder is).
In gewoon Nederlands: een beunhaas / amateur.

De site gamefame.nl is geregistreerd door ene R.M.
Erg goedkoop om een gratis foto te downloaden en op de site te plakken. Zou 20th Century Fox hier blij mee zijn??
Outletmarkt BV, aantal werknemers......: 1 (één).

Bij dit soort 'bedrijfjes' zou ik mij wel 100x bedenken, voordat ik daar ook maar iets bestel.

newmikey
door newmikey - May 20, 2018 om 12:15
830 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me a)onmogelijk en b)onwenselijk

Kijk, u besluit zelf om bij een éénmanshobbykneus iets te bestellen. Dat wil niet zeggen dat die éénmanshobbykneus zo maar alles mag maar het is volkomen aan uzelf om de schade te beperken. Er is géén algemeen belang, dit soort hobbyisten verdwijnt meestal vanzelf na verloop van tijd.

marita5
door marita5 - May 20, 2018 om 12:51
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Anoniemmmmm ,

Aanvulling op @hutch , de eigenaar R.M had eerst de site thegamerstore.nl op zijn naam staan .

https://meldnu.nl/nl/meldingen/80-opgelicht-gamerstore-malvert-8656-6538cj-nijmegen-0620758656-kvk69720436-www.thegamerstore.nl/