audiofieldebiel
door audiofieldebiel Dec 9, 2017 om 12:37
Geldzaken & recht

Geen levering actieartikel

Dus ik heb een aantal maanden terug een telefoon gekocht bij sony waar een actie op zat dat je een koptelefoon erbij zou krijgen, en ik heb hier geprobeerd er gebruik van te maken maar heb hem nogsteeds niet ontvangen.

Het probleem uiteindelijk is dat het pakket niet goed gelabeld bij de PostNL aan kwam en dat ze hem geretourneerd hebben naar het bedrijf, maar ze reageren niet op echt op emails en hebben gezegd dat ze binnen 4 weken contact op zouden nemen maar dat is niet gebeurd, en ik heb eerder ook al problemen gehad toen ze zeiden dat ze contact zouden opnemen maar het niet hebben gedaan.

Weet iemand wat mijn volgende stap zou moeten zijn? Of ben ik nu eigenlijk verdoemd om te wachten?

548 2 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 9, 2017 om 12:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wachten zou ik sowieso niet doen, dan krijg je die hoofdtelefoon nooit meer. Blijfen bellen, mailen, schrijven naar Sony dus en flink klagen op Social Media, misschien krijg je dan hun aandacht. Misschien ook een leuk item voor de belbus van het TV programma Kassa.

Cookies
door Cookies - Dec 9, 2017 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat bedoel je met 'niet goed gelabeld'? Verkeerde postcode o.i.d.?

Familielid had de headphone binnen een paar dagen binnen, net als veel (alle?) anderen. Vreemd dus dat het bij jou niet goed is gegaan.

Wellicht heb je hier wat aan https://support.sonymobile.com/nl/contactUs/ (chat - kan ook vandaag -, forum, tel.nr., email)