tk
door tke Mar 13, 2014 om 13:32
Geldzaken & recht

Goede advocaat bij de echtscheiding (deling)

Hallo,
Ik heb behoefte een goede advocaat (bij Apeldoorn, Arnhem) voor deling na echtscheiding.

403 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2014 om 13:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dacht u die dan op de Kassa site te vinden? Er mag hier, gelukkig, geen reclame gemaakt worden.

En dan nog, u bent blijkbaar al gescheiden, en daar hebt u een advocaat voor nodig gehad. Die kan u niet verder helpen?

U kunt uw vraag ook stellen op Rechtswinkel.nl, Jurofoon, of ga eens langs het Juridisch Loket, zie Google.

zoekster
door zoekster - Mar 13, 2014 om 13:43
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Wilt u goed en goedkoop?

Voor dat laatste is misschien dit klik HIER een idee. Over de kwaliteit zou ik geen uitspraak durven doen.
Verschilt vaak per advocaat.

marcel75
door marcel75 - Mar 13, 2014 om 14:16
5124 Antwoorden / 4 Vragen

En als het alleen gaat om de verdeling, niet meer de scheiding, kun je vaak beter en goedkoper bij een notaris terecht. Die kan ook meteen de akte van verdeling regelen als er een eigen woning is of aandelen zijn.