bo
door bobkossen Dec 13, 2016 om 19:46
Geldzaken & recht

Het niet krijgen van een prijs van de vriendenloterij.

Prijs gewonnen voor 2 kaarten van of Ajax, Feijenoord of Psv. Het is niet mogelijk om de prijs voor Feijenoord te innnen om dat ze geen kaarten meer hebben. Nergens in de brief staat er dat je snel moet reageren (tot 31 december geldig) of dat er maar een bepaald aantal kaarten zijn van een bepaalde club. De vriendeloterij geeft aan dat ik nu moet kiezen tussen ajax of psv. Ik vind dit onterecht en te eigelijk belachelijk voor woorden. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben

2914 10 Rapporteer

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Dec 13, 2016 om 19:53
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Terecht en eigenlijk belachelijk? Tenzij u bedoelt niet terecht. Wat het is. Ook weinig nog aan te doen, gezien de datum en de te spelen wedstrijden. Misschien de kaarten op Marktplaats aanbieden?

diumenge
door diumenge - Dec 13, 2016 om 19:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, heb dat probleem niet. Benader het positief, kennelijk willen er meer mensen naar Feyenoord dan naar PSV of AJAX.

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2016 om 19:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, heb helemaal niets gewonnen, jammer, maar ik doe ook niet mee aan die loterijen.

tenormin
door tenormin Dec 13, 2016 om 19:57
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Je weet niet wat je mist, zoals ik lees kan men ijsprijzen winnen. ;-)) Doe ook nooit mee, win ik altijd.

ja
door jackyh Dec 13, 2016 om 22:29
953 Antwoorden / 4 Vragen

Die ijsprijzen zijn van de postcodeloterij. Mijn broer heeft al eens zo'n prijs gewonnen alsmede een ontbijtkoek. Ja het kan niet op.

tijger1
door tijger1 Dec 13, 2016 om 23:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een spekkoper is uw broer:-))

tenormin
door tenormin Dec 14, 2016 om 10:30
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, dat komt ervan als ik slechts "loterij" lees @jackyh, dus geen ijs bij de vrienden-loterij. Da's dan jammer. ;-)

tijger1
door tijger1 - Dec 13, 2016 om 19:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga gezellig naar PSV, of geef ze weg.

zoekster1
door zoekster1 - Dec 13, 2016 om 20:10
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zijn het kaartjes op naam? Anders verkoopt u deze kaartjes via Marktplaats en koopt u zelf kaartjes voor Feijenoord, misschien wil iemand ruilen...

(niets mis met Ajax overigens ;-))

tenormin
door tenormin Dec 14, 2016 om 10:31
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, er blijft toch echt verschil tussen 010 en 020 hoor @zoekster1. Haha.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 14, 2016 om 00:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zou per direct uw deelname beëindigen. Bij tal van RTL 4 programma's staat in de aftiteling, mede mogelijk gemaakt door de Postcodeloterij en vriendenloterij.
U speelt dus mee om (ook nog eens slechte) programma's mogelijk te maken.

pi
door pieterwolters Dec 14, 2016 om 08:49
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Slechte programma's is een mening. Geen feit. Misschien vindt TS het wel leuke programma's. Gezien de kijkcijfers zijn er genoeg mensen die het wel leuk vinden.

tenormin
door tenormin Dec 14, 2016 om 10:33
16844 Antwoorden / 108 Vragen

@diewilik, geef mij maar (ter ontspanning) RTL4. Niets mis mee. Vooral the Amsterdam Project. Heel goed.

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 14, 2016 om 11:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Pieterwolters & @Tenormin,
Mee eens dat er ook zat leuke programma's zijn en het is natuurlijk heel subjectief wat is leuk en wat is trash.

Maar dat programma om 17:00 met Kwalbert Verlinde wordt dus ook gesponsord en sorry maar die man is zo achter de ellebogen Bah!

Maar dat is dus mijn mening, er zullen gerust genoeg mensen zijn die hem wel leuk vinden en omdat we in Nederland leven mag je gelukkig zelf kiezen en respecteer ik iedere andere mening ook.

tenormin
door tenormin Dec 14, 2016 om 15:13
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Hoop inderdaad dat er een grote variatie in smaken is (en die zijn er), anders hadden we nog steeds maar een 'kanaal'. En wat Albert Verlinde betreft: 't is ook een mens; ga zeker geen namen verbasteren als ik iemand niet zie zitten, simpel: kijk er niet naar.

pi
door pieterwolters - Dec 14, 2016 om 08:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Kennelijk moet alles tegenwoordig tot in alle punten komma's worden uitgeschreven.... Er staat Ajax, Feijenoord of PSV. En dat krijg je. Er staat waarschijnlijk nergens dat je volledige keuzevrijheid hebt.

lo
door lovewinnie - Dec 14, 2016 om 11:32
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Het klopt. U moet nu kiezen en op = OP. Per wedstrijd zijn er een aantal kaarten gereserveerd voor deze actie. Dat is ook zo met bijv dagje uit uitkiezen etc

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2016 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben
Zal best.
Maar ja, uitverkocht is uitverkocht.

aurora1
door aurora1 - Dec 14, 2016 om 15:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, ik niet want ik doe niet aan loterijen. Ik zou het ook geen probleem noemen en zeker daarvoor niet een account openen op een forum. Dat vind ik nl te belachelijk voor woorden.
Dat u niet zelf bedacht heeft om per omgaande de gewenste kaarten te reserveren vind ik eigenlijk wel een beetje dom. Verder wordt natuurlijk aan het toegezegde voldaan, u kunt nl nu nog kiezen tussen ajax en psv. Als u nog langer wacht dan blijft er misschien nog maar 1 over en wordt de keuze voor u gemaakt.
Geef de kaarten weg als u zelf ze niet wilt gebruiken.